Gå til innhold
Arkivverket

[#41628] A. C. Normand eigar av fleire fiskedampskip i Ålelsund ca 1917


Gjest Atle Døssland
 Del

Recommended Posts

Gjest Atle Døssland

Eg arbeider med første bandet av historia om havfiskeflåten i Møre og Romsdal og Trøndeleg. I protokollen til Ålesunds Rederiforening kring 1917 finn eg at ein av dei største fiskebåtreiarane heiter 'A. C. Normand'. Eg finn ikkje dette namnet nemnt i byhistoriene, og eit søk i folketeljinga 1900 gav ikkje resultat. Byhistorikaren Harald Grytten har aldri høyrt om han. Eg er altså ute etter fullt namn og nærare opplysningar om denne A. C. Normand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hvis du ser på adresseboka for 1911, reklamefilen, er det annonsert for A.C. Normann på forsiden av boka (permens forside).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Heen

I adresselistene for Trondheim finner vi ham både i 1902-1903 og 1904-1905, men i listen for 1905-1906 står han ikke nevnt der. Han står med yrke postassistent, og adresse Vollafaret 4. Det står også en dame der, muligens hustru, ved navn Hardla. Så har han reist videre til Ålesund kan det jo være mulig han dro på den tiden, da begynte jo byen her å reise seg fra asken igjen.Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Jonson Dale

Atle! Kanskje er dette eit skot i blinde, men det budde ein familie Normann på bruksnummer 1 på garden Mauren i Skodje kring 1900 (etter minnet). Kanskje var Amund Normann bror til den Kristen Normann fra Mauren, fødd 1885, som budde på Velle i Ørsta. Så vidt eg minnest var dette ein temmelig 'eventyrlig' familie. Slå opp i Skodjeboka og sjå sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Heen

Den Amund Normann som er født i 1875, Skodje er bosatt i Ålesund i 1906, da finner man de i de skannede kirkebøkene for Ålesund ved et av barnas dåp. Husker ikke helt yrkes tittel i farten men det var kontoransatt av noe.mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Døssland

Takk for iherdig hjelp for å oppklare mysteriet. Eg trur eg er kommen eit godt stykke på veg. I alle høve er A. C. Normann (eller Normand) ein person som driv med både assuranse og isforretning i Ålesund. Truleg heiter han Amund og C kan stå for Catosen. I så fall er han fødd 1875 i Skodje på Sunnmøre på garden Mauren, slik Bjørn Jonson Dale skriv (Bygdebok for Skodje bd II s. 270). Personen i Trondheim i 1900 heiter Chr. August, altså ikkje A.C men C.A som initialar i så fall. Men bakgrunn kunne hans kunne jo for så vidt ha passa på han eg er ute etter. Som sagt, takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.