Gå til innhold
Arkivverket

[#41665] Anders Anderson Saunes/Ulstein, Ulstein (f. ca. 1756)


Gjest Pål Gjerde
 Del

Recommended Posts

Gjest Pål Gjerde

I Bygdebok for Ulstein og Hareid III, s. 162 og IV, s. 311, finner man Anders Anderson som bygsla bruk 5 på Saunes i 1789 og bruk 10 på Ulstein ca 1795.Er det noen som kjenner opphavet til Anders ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

Det er nok rett Anders i 1801 - men eg tenkjer Pål hadde funne han der frå før, for det var ikkje det som var spørsmålet.Mest truleg vil ingen kunne vite Anders sitt opphav. Det einaste eg kan tenkje meg, er om det dukkar opp eit skifte der han er arving. Det er ikkje særleg sannsynleg, men heller ikkje utenkjeleg.Det finst tydelegvis eit bygselbrev frå 1789, der Anders tek over bygselen etter verforeldra sine. Dersom han hadde vore ført med noko etternamn anna enn Anderson (Saunes) der, ville dei teke det med i bygdeboka. Det _kan_ vere utegløymt, så for å vere heilt viss, kunne du sett etter.Mest truleg er Anders frå nærområdet, helst frå Ulstein (det var lite innflytting til Sunnmøre). Sidan kyrkjebøkene for Ulstein (med Hareid og Vartdal) brann i 1832, får du ikkje sett etter vigsel m.m. Du kunne sett etter i granne-gjelda (Herøy, Vanylven, Volda, Hjørundfjord, Borgund), om der er fødd ein Anders Andersson kring 1756, som ikkje finst att heime seinare. (Det finst ein slik ein i Volda, Steinsvik.) Er du (svært)heldig, finn du ein slik, som også er arving ved eit skifte der det heiter at han er busett Saunes i Ulstein.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Gjerde

Takk for tipsene Ivar, jeg får nok krysse fingrene for at jeg finner et skifte hvor Anders er nevnt.Synd skifteregisteret ikke er dataregistrert ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.