Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Wenche Waler

[#41675] Sandvigsvei 69, Bergen

Recommended Posts

Gjest Wenche Waler

Hei! Kan noen fortelle meg hvilken kirke Sandvigsgate 69,Bergen hører under. Har søkt på Sandviken,men fant ikke de jeg lette etter der. Leter bl.a. etter Bernhard f. 9.7-1900,Bergen Far Henning ( Hening) Vilhelm Andersen f. 28.4-1872 Sævereid,Fuse ( Fusa). Gift med Karen Bertine Andrea Betelsdtr. f. 1874. De hadde mange barn:Bjarne, Otto,Hildur,Sigurd,Georg,John,Henning,Bernhard,Ruth og Aarlaug.På 1900 tellingen har jeg funnet en Henning Andersen f. 1872 og ei Kaia Andersen f. 1874 i Bergen.Der står barna Otto,Bjarne,Bernhard og Henning,så jeg går ut fra at dette er rett fam? Kaia kan være en forkortelse antar jeg.Takknemlig for om noen kan hjelpe.Wenche

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

De kan jo selvsagt være nettopp innflyttet i Nye Sandviksvei, slik at barna er døpt annet sted. Nye Sandviksvei hørte nok til Sandvikskirken i 1900.1900-tellingen: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

Jeg ser at foreldrene er borgerlig viet i 1896Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Wenche waler

Hei Arnfrid !Takk for hjelpen av vielsesdato. Da vet jeg at det er de rette personene jeg har funnet.Wenche

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.