Gå til innhold
Arkivverket

[#41725] Skjervøy Bygdebok


Gjest Wenche Geitsund
 Del

Recommended Posts

Gjest Wenche Geitsund

Hei! Jeg har min mors slekt fra Strømfjord søndre i Skjervøy. Ønsker å vite mer om Strømfjord, de som bodde der og historien til gården. Er det noen som kjenner denne bygdeboka og vet om den kan omfatte det jeg lurer på? Hilsen Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia Johansen

Hei WencheJeg har ganske nylig fått tak i et eksemplar av Skjervøy Bygdebok av Maurits Fugeløy bind ||Dersom du gir meg en mail adresse kan jeg scanne inn de sidene som står om Straumfjord å sende det til deg.Mvh Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Geitsund

Takk Pia! Bra om det lar seg gjøre. Det er hovedsaklig det området jeg behøver mer viten om i første omgang. geitsund(krøll)online(pungt)no Hilsen Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wenche Geitsund

Hei Pia! På side 302, nest siste avsnitt fant jeg min t.oldefar Lars Olsen. Han ble døpt Lars Lille Olsen. Hans sønn Thomas Larsen 1864, er bestefaren til min avdøde mor. Nå står det igjen å finne ut hva som skjedde med gården etter 1900, før og etter krigen. Hilsen Wenche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.