Gå til innhold
Arkivverket

[#41742] Aner til Hemming Adriansen f 3.4.1795 i Tennes, Balsfjord


Gjest Rolf Magne Kirkbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Hei Søker aner til Hemming Adriansen f 3.4.1795 Tennes,Balsfjord han er døpt 26.4.1795 Tennes,Balsfjord.gift 16.8-1819 med Hanna Andreasdatter f 28.3.1800. Mvh Rolf Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Hei Det stemmer med FS å Da vil jeg tro at Foreldrene er Adrian Hemmingsen f 1769 Thomasjord, Balsfjord Anne Andersdatter og at ekteskapet er 16 nov 1794 Balsfjord Mvh Rolf Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse K. Kristiansen

Her er dåpen til Adrian Hemmingsen i 1769Adrian Hemingsen 1769 Heming HogensenBostedet er ikke med, men samme mann hadde barn døpt tidligere, og da var bosted Tomasjord. Kilde Salsten: Avskrifter av gamle kirkebøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Hei Åse det er ikke noe lenke fra deg, men jeg har noe fra FS som sier at foreldrene er Hemming Hogensen el Haagensen og Marith Hansen mvh Rolf Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse K. Kristiansen

Her er fra Manntallet 1769 som du finner på www.troms-slekt.com Census page:Thomasjord Hemming Hogens. bruker 37 Thomasjord Marith Hansd. kone 32 og Thomasjord Hogen Hemmings. barn 10 Thomasjord Hans barn 3 Thomasjord Adrian barn 0.5 Thomasjord Anne barn 8 Thomasjord Ingebor barn 6 Thomasjord Elen barn 6Her er lenke til Salsten http://home.no.net/salsten/kirkebok.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Hei Tusen takk Ser at jeg havner til slutt i Nord Trøndelag.Nemlig i Vanvikan,leksvik.Hans kone Marit har aner fra derifra. Mvh Rolf Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Inge Nilsen

Jeg har ham registrert som en av Haagen Gautesens etterkommere: LenkeJeg er som vanlig supertakknemmelig om de som kan bidra med nye grener i denne slekten orker og vil sende dem til meg. -- Per Inge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Hei Per Inge Jeg takker for lenke. skal se litt nøyere på dette om jeg kan hjelpe deg med flere etterkommere. Mvh Rolf Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.