Gå til innhold
Arkivverket

[#41747] Torsken,Berg i Troms


Gjest Torill Norseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Torill Norseth

Jeg søker en Serine Oline Andrea Markusdatter f. 19.okt. 1868 i Torsken.Hun fikk en datter, Margrethe Oline Wilhelmine den 5 okt 1905.Jeg tror hun var ektefødt, og faren het Jørgen Mikal Karlsen f. 2. okt 1867 iTorsken. Men så finner jeg plutselig Serine gift med en annen Jørgen,nemlig Jørgen Jensen Pedersen f. 1853 i Talvik.De giftet seg den25. sep 1887 i Torsken.Jeg har prøvd å finne den første Jørgens dødsfall, og giftermålet med den andre Jørgen, uten å lykkes.Jeg har også lett etter flere søsken av Margrethe Oline uten å finne noen.Serine og den første Jørgen hadde flere barn som jeg har funnet. Er det noen som er godt kjent i området som kan hjelpe meg å finne trådene? Vennlig hilsen Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Du kan forstørre bildet.Det finnes ingen Jørgen Mikal Karlsen født i Torsken i 1900 så langt jeg kan se, men så er han jo heller ikke faren så da gjør det jo ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Norseth

Tusen takk! Jeg skjønte det måtte være noe feil her, fikk det ikke til å stemme. Jeg hadde fått oppgitt feil far fra førsten av. Men takk for at du hjalp meg å oppklare dette.Da er jeg på riktig spor igjen! Stor klem fra Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Riise

Kjell Fredriksen: Vi får feilmelding på epostadressa di. Kan du sende ein epost til digitalarkivet@arkivverket.no slik at vi får sjekka den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.