Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gisle Hersvik

[#41750] Tyding av kirkebok - navn og stilling på forlovere

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Er det nokon som kan hjelpe med å komplettere det som står?Mitt forslag:Sergeant Gjert Haugen, Arbxxxx Anders Martinussen Myklebust, xxxx Kristoffer Larsen, Gbrxxx Mette Olsdtr. Haugen, xxx Kanutte (???)Gulbrandsdtr. MyklebustM.v.h. Gisle Hersvik

bilete1203.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Davidsen

Eg ville tru der stod 'Arbeidsm. Anders ...', 'Gbdtr. Mette ...' og 'do Kanutte' - og kan hende 'drager' eller noko slikt på Kristoffer. Kor er denne boka frå? By eller bygd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Davidsen

Nei, no ser eg at det vel står 'Bager' på han Kristoffer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Endre Holten

De to siste: Bager - kone.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Per Håkon Christiansen

Arbeidsmann og Bager er nok riktig, men Mette Olsdatter er vel Gårdbrugerkone? (Gbrkone), for datter i Gulbrandsdtr skrives helt annerledes. Sammenlikn k-en i Myklebust.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Takk for innspel. Då skulle vel alt vere på plass.Kirkeboka er frå Eid, Nordfjord.M.v.h. Gisle Hersvik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Det var 'faddere' og ikkje 'forlovere' som vi no har oppklart, her er spm mitt om 'forlovere':Eg trur det står:Kirkesanger M. Syltevik Langeland, xxxxx xxx R. Haugen

bilete1204.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunnar Sigdestad

Udskiftningsassistent R. Haugen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Takk. Det kan det vere - kva det no er for et yrke/stilling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunnar Sigdestad

Utskiftningsassistenten var med på offentlege jordskifte administrert av ein jordskiftedomar. Det var mange jordkifte rundt om særleg på slutten av 1800-talet og fram på 1900-talet der ein gjekk over frå bruk med teigblanding til bruk som vart utlagde i ein eller to teigar. Eit gardsbruk før eit jordskifte kunne ha opp til 200-300 små teigar som låg omkvarandre og var såleis vanskeleg å halde styr på med omsyn til beite og gjerdehald og slått. Dette var i korte trekk, du kan lese meir om dette i leksikon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Takk skal du ha!Og så er det ho frå Syltevik, Geiranger som gifta seg i Eid sin dåp og namn på faddere.Kirkebok frå Geiranger (1861) - Homlung går igjen, men det er også det einaste eg klarer å tyde - nokon som klarer denne skrifta?

bilete1206.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Davidsen

Eg gjer eit forsøk: Jacob Anders. Aasen, Elias Olsen? Blomberg (Blomberg er nabogard til Sylteviki Geiranger), Ole Mads Ols... ??, Pernille Magnusdtr. Aasen, ?? Amundsdtr? Blomberg. Og så vert det verre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mette Værnes

Hei GisleJacob Andersen Aasen, Elias Pedersen Blomberg, Ole Mart (en sannsynlig forkorting av Martinus) Humblung, Pernille Magnusdtr Aasen og Susanne Amundsdtr Blomberg.Hei fra Mette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Takk til Bjørn og Mette for godt forsøk på det siste biletet.For å oppsummere:Jacob Andersen Aasen, Elias Pedersen Blomberg, Ole Mart Perdersen Humblung, Pernille Magnusdtr Aasen og Susanne Amundsdtr Blomberg.I kolonna etterpå (som gjeld heimedåp) står det vel kanskje 'af Knud Kristoffersen (???) Syltevig' ?Det som står under høyrer til neste innføring i kirkeboka.M.v.h. Gisle Hersvik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunnar Sigdestad

I siste kolonna: Knud Knudsen Syltevig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Det ser bedre ut ja. Takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.