Gå til innhold
Arkivverket

[#41778] Johann Christophersen, fra Verran til N.Sanberg, Skogn


Gjest Bjørn Even Veie
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Even Veie

Hurra, fant et spor når det gjelder Johan Chritophersen si kone- Maria Olsdtr!s.70 i Skogns Historie,X-MidtSkogn: 'Johann Christophersen g 710-9-1795 m Maria Olsdtr f på Rennestein i 1764.Hun var datter av Ole Pedersen som var på Rennestein i 1761-64. Og på side 69:En gang rundt 1760 kom Ole Pedersen og kona Maria Andersdtr til gården. (Rennestein,gård nr 21).Før den tid hadde de vært på Neshylla og på Levanger. Maria ble enke i 1764 , og gifta seg på nytt 10 år senere med enkem. Nils Ludvig Holsand, f 1696. (De gifta seg 17-11-1774).Han døde året etter, begr. 18-6-1775.Maria Andersdtr g 3.de gang m Anders Torsteinsen Veievald (Kroksveet).Ole Pedersen f 1700- begravet 22-5-1764. G med Maria Andersdtr , 24-11-1753. Maria Andersdtr døde i 1785.Barn av Maria Andersdtr og Ole Pedersen:1.Peder Olsen døpt 2s Epiph i 1754 Nesshyllan. I 1785 var han i Nordland.2.Johannes Olsen, døpt 4s Epiph, f på Levanger.3.Anders Olsen, døpt 4s Epiph 1757, død før 1785.4. Eli Olsdtr, døpt 2s i faste 1761.5.Marie Olsdtr døpt 13s Trinit 1764, g 10-9-1795 med Johan Christophersen Lille Foll (?) f 1764.Marie Andersdtr hadde en dtr før ekteskapet; Siri Eriksdtr f 1750.(Altså før hun ble g 1. med Ole Pedersen). Siri Eriksdtr vart g med enkemann John Arntsen Veiesvald f. 1722-død 1785.(?)Skal se om jeg finner mer senere, Hilsen B E Veie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Østevik

Har vært i kontakt med Odd Aardal på Leka og spurt etter Kristoffer Kristoffersen og hans søsken og broren Johan. Da svarte han umiddelbart at det var Johan som var i Skogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Takkar for den Morten! Ser da altså ut som vi har funni opphavet til Johan Kristoffersen i Skogn. O.A er grundig og nøyaktig, men hadde han noe handfast, eit endeleg prov på at Johan i Skogn er same person som Johan på Leka? T.d eit skifte? Sa han noe om dødsdato på Kristoffer? Ja, da er det vel berre å ønskje Tom og Bjørn velkommen til slekta. Litt om opphavet til slekta er som sagt i denne tråden: LenkeØrjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Even Veie

Takker ørjan for 'velkomsten ' til slekta!Det er jo fantastisk at det no ser ut til at denne tråden her ser ut til å være nøsta i hop!Har hatt fleir debatter inne om Johan Christophersen og hans opphav, og på ulike fora, før denn her gav resultat. Er skyldig alle bidragsytere en stor takk, kanskje er det nokre detaljer her som kan fylles ut også. Dessutan var det jo fleire enn eg som fekk glede av denne dabatten ser eg..Tusen takk. Skal gå gjennom denne nøye, ser jo at anene til Johan C sin far Kristiffer går langt tilbake, så det er fine saker., Med hilsen B E V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Dødsdato på Kristoffer er visst ikkje notert i kyrkjeboka, men det skulle vel vera mogeleg å finne han i ekifter ol.Fødselsdato på Johan trur eg blir verre. Han er født mellom 1764 og 1770 (Mellom Anne og Ole) I 1764 var familien på Leka, og i 1770 var dei i Lesja, så Johan kan vel vera født sånn omtrent alle stader i mellom, om ikkje i Lesja eller Leka.Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Alder ved bryllaup skulle tilsi født ca. 1765. Alder ved FT1801 skulle også tilsi ca. 1765. Alder ved konfirmasjon skulle tilsi ca. 1767. Alder ved skifte 1792 skulle tilsi ca. 1768.Om ein skal ha eksakt fødselsdato/år fryktar eg at ein må finne dåpen, og det kan vera alt frå 1765-69, teoretisk sett. Problemet, slik eg ser det, blir å finne kor han vart døypt.Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Hva med denne? Joen Kristoffersen, født 06 APR 1764, Lesja [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=500221901580&lds=1&region=12>Lenke-------Christopher Ostensen & Guri Olsdr, gift 11 FEB 1761, Lesja LenkeOsten Kristoffersen, født 25 DES 1760, Lesja LenkeOle Kristoffersen, døpt 11 FEB 1770, Lesja Lenke-------Peter Andreas Kristoffersen, døpt 11 OKT 1772, Nærøy LenkeDaareth Kristoffersen døpt 07 OKT 1775, Nærøy LenkeChristopher Kristoffersen, døpt 25 DES 1777, Nærøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Litt skeptisk til Joen Kristoffersen f. 1764, da søstera Anne er født og døypt på Leka same år. Da var dei i såfall tvillingar, den eine døypt i Lesja, den andre i Leka. Dessutan har eg ikkje sett at Kristoffer er knytta til Rindal. FS opererar med Anne født i 1763, så mogeleg er det jo, om ho er født året før. FS har også oppført Johan Kristoffersen døypt i Leka 1768. Eg skal dobbeltsjekke kyrkjeboka når eg kjem heim. Resten stemmer bra overeins med det eg har notert på familien.Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Så familien bodde på Leka, flytte en periode til Lesja og gifta seg der, og flytta tilbake til Leka/Nærøy? Noen andre data fra FS:Peter Andreas Christophersen Kirkbygg, døpt 11 Okt 1772, Leka, Nord-Trøndelag Foreldre: Christopher Kirkbygg & Guni Johnsdr [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/vr/individual_record.asp?recid=29258769&lds=4&region=12>Lenke Petrica Christophersdatter Lechnis, døpt 17 Sep 1775, Leka, Nord-Trøndelag Foreldre: Christopher Lechnis & Guri Lenke Daareth Christophersdatter Lechnaes, døpt 07 Okt 1775, Leka, Nord-Trøndelag Foreldre: Christopher Lechnaes & Gurru Lenke Christopher Christophersen Lechnaes, døpt 25 Des 1777, Leka, Nord-Trøndelag Foreldre: Christopher Lechnaes & Guri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Ja, Petrica og Daareth var tvillingar, etter det eg har erfart. Jmf. den andre Kristoffersen-tråden: LenkePetrica døydde i 1777 (kyrkjeboka for Leka), og Daareth var daud før skiftet etter faren (Kristoffer Estensen) i 1778. Elles manglar Johan og Anne i oversikten over. Anne døypt i Leka 1764, og Johan uvisst, ein stad mellom 1765 og 1769.Og som (36) antydar. Familien har flytta mellom Lesja og Leka eit par gonger. Anne er bla. født i Leka, men konfirmert i Lesja. Esten og Ole er født i Lesja, dei andre i Leka. (Kanskje unntatt Johan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Rettelse: Familien budde i Lesja da dei døypte Esten i 1760, gifta dei seg i Lesja i 1761, flytta så til Leka, og fekk Anne i 1764. I mellomtida har sonen, Esten, hamna i Mosvik på oppfostring. Så bærer det tilbake til Lesja, for sonen, Ole, er døypt der i 1770, så til Leka igjen, der dei får Petter Andreas i 1772. Anne er tilbake i Lesja, og blir konfirmert der, før ho igjen dukkar opp i Leka. Johan konfirmerast i Leka, men eg anar ikkje kor han er født!Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Østevik

Har ikke funnet Guru introdusert etter nedkomsten med Johan i kirkebøkene for Leka, Kolvereid eller Nærøy/Vikna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Madell

Tack Ørjan och alla andra som har rætt ut alla trådar i fallet Johan Christophersen! Slækten har utøkats... /Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Ørjan Kvaløy

Held på med litt slektshistorie, der eg har med eit avsnitt om denne slekta. Mitt spørsmål er berre: Når døydde Johann?ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.