Gå til innhold
Arkivverket

[#41790] Støanæs prestegjeld?


Gjest Henning Sveahus
 Del

Recommended Posts

Gjest Henning Sveahus

Ved søk på person som befinner seg i Lenvik ved 1865 telling så står det at hun er født i 'Støanæs prestegjeld'. Er det noen som vet hvor dette er? jeg klarer ikke finne denne plassen noen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Gjelder det Karen A. Kristoffersdt. ,66 år, som bodde sammen med sønnen Kristian Hendriksen, 40 Lenvik, på Finfjordeiedet ?På FS fant jeg en Kristian Henriksen f. 1827 Tranøy med foreldrene Henrik Christiansen og Karen Anne.En Henrik Christiansen ble gift i Tranøy 10/11 1824 med Karen Anna Christoffersdatter.Dette kan være Karen Anne i 1801 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg vet ikke om jeg var litt for rask her da fødestedene er forskjellige, men i 1875 står det oppført en Kristian Henriksen f. 1827 Tranøy på Vashaug øvre i Lenvik. Nå er han gift med Jensine Jensdt. Fant ikke vielsen deres i Lenvik 1872-73.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tusen takk for tilbakemelding, det var som du sa Karen A det gjaldt, og dersom Aaegard fra 1801 tellingen er i området Stønnæsbotten i Lenvigens herred så bekrefter det jo antagelsen. Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.