Gå til innhold
Arkivverket

[#41795] Kari Svendsdatter f. ca 1835, Sør-Fron. Hennes aner?


Gjest Kari Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Hagen

Hvem var hennes foreldre? og besteforeldre?Dette vet jeg om henne:Kari Svendsdatter ble født cirka 1835 i Søre Fron, Oppland.Hun giftet seg med Morten Hansen Forsethvolden, sønn av Hans Hansen Forsethvolden og Anne Mortensdatter Kjernlien.Familien bodde ft 1865 Vårsæteren, Vestre Gausdal, og ft 1875 ved Møllerstuen, Gausdal.På FS finner jeg ei Kari Svendsen f. 22 mars 1835, Sør Fron, far: Svend Andersen og mor Embjor Nielsdatter. Er jeg på rett spor her?Mvh Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Iflg. FS ble de gift 22/10 1864 i Ø. Gausdal. I kirkebøkene tror jeg at navnet på hennes far vil være oppgitt, pluss fødselsåret hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Jan Skriubakken

Ja, du er på rett spor. Kari var einaste dotter (og einaste barn) til Svend Andersen og Embjørg Nilsdotter. Dei var husmenn på ein plass som blei kalla Brennlykkja - husmannplass under Nordgard Dalsegg. Plassen var ikkje busett i 1890 og har heller ikkje vore det sidan. Men namnet heng att. I dag veks det skog der Kari voks opp.Svend og Kari gifta seg den 19. oktober i 1833. Kari døde i barselseng i januar i 1840. Svend gifta seg seinare opp att med Mari Olsdotter Listadvollen, ho var då enkje.Foreldra til Svend heitte Anders Jacobsen (1773-1841) og Ingeborg Svendsdotter (1769-1839). Svend var født i 1808, yngst i ein syskjenflokk på tre.Embjør (Ingeborg) var dotter til Nils Amundsen Rolstadlien og Kari Thordsdotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Jan Skriubakken

Eg var litt rask med avsendarknappen. Nils Amundsen var husmann under Nigard Rolstad på ein plass som har vore kalla Garvarlia (i dag helst berre Lia). Plassen vart rydda som ein av dei aller fyrste i grenda.Nils var født i 1754 og levde til 1827. Han var oppattgift (år 1800) med Kari Thorsdotter. Ho var frå ein av Dalseggvoll-plassane. Foreldra til Nils heitte Amund Nilsen (1726-1802) og Ingeborg Olsdotter (1723-1806). (Tala frå før 1799 er rekna ut etter oppgjeven alder i 1801-teljinga.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Hagen

Kjempeflott, tre generasjoner til i anetreet. Kari Svendsdatter er min ttt-oldemor. Er det anene dine også? Setter stor pris på opplysningene om hvor de levde, har ikke noe kjennskap til Fron. Sjekket FT 1801, men greide ikke finne Anders Jacobsen der, mulig det gikk litt fort. Du nevner at Svend har to søsken, har du navn på de også? Dette er vel så langt bakover man kan komme, siden kirkebøken er gått tapt. Tusen takk for hjelpen.Mvh Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Jan Skriubakken

Nei, desse folka er ikkje mellom anane mine - eg har berre samla i hop ein del, eg er frå same grenda.Eg har heller ikkje funne Anders og Ingeborg i 1801-teljinga, men i følgje kyrkjeboka gifta dei seg den 15. april i 1800. Hans bustad var Nørstegard, hennar var Ringstad. Dei vert foreldre same året til Jacob. Da er 'adressa' Dalsegg. I 1803 vert Marit født, da bur dei på Nørstegard. Så i 1805 er dei komne til Dalseggbrenna (=Brennlykkja). Da vart Sigrid født, men hå døde same året. I 1808 kom så Svend til verda, den 26. april.I 'Gardar og slekter i Fron' (Hovdhaugen) er det omtala ein Svein Sjursen som i 1801 selde eit skjøte på Ringstad. Dette kan ha vore far til Ingeborg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.