Gå til innhold
Arkivverket

[#41856] Kven var foreldra til Olise Bergitte, f. i Trondheim 1882,


Gjest Gunnar Sigdestad
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Sigdestad

Olise Bergitte, gift 2. gongen Bergesen, døydde i Bergen d. 4. des. 1960. Ho var fødd i Trondheim d. 19. mars 1882. Kven var foreldra hennar? Eg finn ikkje henne i FT 1900. Iflg. dødsmeldinga i Bergen var ho fyrste gongen gift Lorentsen og hadde tre born, ein son og tre døtre. Kven var Lorentsen? Siste ekteskapet med Ole Johan Bergesen frå Davik var barnlaust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Ved å lete etter en Lorentsen som døde i Bergen (skifte) fant jeg 1 Dagbert Lorentsen som døde 11/4 1939. Kanskje det ved hans dødsfall er registrert om han hadde kone og barn (dødsfallprotokoll?). Ved å sjekke FT 1900 fant jeg også 1 Dagbert Lorentsen. Han var snekker og f. 1878, bosted Sama nedre, Trondenes.Jeg aner så klart ikke om dette er den Lorentsen som Olise ble gift med, men begge endte jo i Bergen.Kanskje du kunne spørre på arkivforumet om dødsfallprotokollen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

I teorien kan det vere denne jenta, ja. Men eg tykkjer det er litt for stort sprik mellom Olise Bergitte og Beret Oline. Ho kalte seg sjølv for Bergitte, i alle fall i dei seinare år.Håpar eg finn henne under vigde i ministerialbøkene, då ho gifte seg med fyrste mannen, Ulrik Lorentzen. Der står jo faren oppført.Takk skal du ha, Carsten! Vi er i alle fall på sporet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.