Gå til innhold
Arkivverket

[#41934] Døde i Berge i 1974, Osvald og Ingeborg Haugland. Foreligger det noe skifte?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Nr. 617: Osvald Haugland, død 10.6.1974 i Bergen. Bodde i Nordnesgt. 35, Bergen. Samme sted dør Ingeborg Haugland 24.10.1974, nr. 1108.Er det mulig å få vite noe om et event. skifte, event.etterkommere, eller er det for nær vår tid?Jeg takker på forhånd for mulig hjelp!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Osvald og Ingeborg, som spørsmålet gjelder, var mann og kone, altså var det Ingeborg som var enken etter Osvald, og som var mor til to av hans barn. Da hun døde noen måneder senere var det de samme to barna som står som arvinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Igjen, hjertelig takk Yngve Nedrebø for raskt svar!Jeg bommet på spørsmålet og skrev kona i stedet for barna. Beklager!Men jeg får gå ut fra at det er den rette Osvald, født på Askøy.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

God morgen og hjertelig takk enda en gang, Yngve Nedrebø!Da vet jeg med sikkerhet at det er rette personene. Navnet på barna har jeg så jeg må bare finne hvilket kirkesogn de er resgistret i.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.