Gå til innhold
Arkivverket

[#41952] Andrea Gram Olsdatter sine aner


Gjest beate hanssen
 Del

Recommended Posts

Gjest beate hanssen

Sitter her med et lite mysterium: Andrea Gram Olsdatter, f. 1793, Indre Husby, Kvæfjord. Død: 1828. Gift 1813 med Aksel Michelsen, f. 1792, Bogen, Kvæfjord.Foreldrene til Andrea var Ole Svendsen, f. 1739, Opdal, g. med Martha Engelbregtsdatter, f. 1751, d. ca 1817. Hvem var deres foreldre? Og hvorfor brukte Andrea Gram til mellomnavn? Har denne familien slektskap til Paul Johansen Gram, f. 1647, død 1707 på For i trondenes? Eller er det bare helt tilfeldig?http://www.nose.dk/Norge/gram.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest beate hanssen

fant dette på familysearch:Ole Sex: M--------------------------------------------------------------------------------Event(s): Christening: 24 Jun 1739 Place: Storen, Sor-Trondelag, Norway--------------------------------------------------------------------------------Parents: Father: Svend ENGENKan dette være Ole Svendsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...
Gjest Litta Olsen

Desverre ikke noe nytt fra min side, men jeg har også Andrea Gram på min slektsliste og lurte på hvilken gren du ser på?For min del er det Andreas søster Gurina f.22 Dec 1794, Borkenes, gift med Kristoffer Kristoffersen som har direkte nedadgående slektslinje til min mann.Hilsen Litta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beate Hanssen

jeg stammer ned fra Andrea, men synes å husker en Kristoffer Kristoffersen og baki der...må slå opp i Kvæfjordboka for å finne det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.