Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Atle Brandsar

[#42044] Anne Hansdotter og Hans Rasmusson - Skjåk og Trondheim

Recommended Posts

Gjest Atle Brandsar

Hei!Er det nokon som kan hjelpe meg med å skrive av heile vigselsføringa til desse to?Dei gifta seg i Nidarosdomen den 13. juni 1848.På førehand, takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Atle Brandsar

Eg får svare meg sjølv ;-)13. juni 1848: 'Ungkarl Arbeidsmand Hans Rasmussen Malloug og Pige Anne Hansd. Holemork' Han: 'født i Lombs, opph. Trondhjem' og nemnd som 29 år - altså f. kring 1819. Ho: 'født i Lombs Prstgd.' og nemnd som 25 år - altså f. kring 1823.Fedrane deira er 'Rasmus Anderssen' og 'Sergiant Larsen'.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Atle Brandsar

Hans Rasmussen Mallaug er nemnd i utfløtjingslistene i Skjåk - nemnd ungkar på 24 år då han melde fløtjing til Trondheim i 1843. Ein annan ting som er interessant er at det står i parentes at han er '(f. Bakke nordre)'.I same kjelde står det at Anne Hansdotter Holemork fløt til Trondheim i ein alder av 37 - i 1842. Nemnd som 'pige', då var ikkje ho gift heller når ho fløtte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Atle Brandsar

Bilete av dotter deira: Marit Hansdotter, gift til Mork i Lom:

bilete1468.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.