Gå til innhold
Arkivverket

[#42078] Bergensposten 2/2006?


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Hei,Jeg ser i nr 1/2006 at det er planlagt tre utgivelser i 2006; er det på trappene nytt nummer av Bergensposten med det første?'Bergensposten 1/2006 Vi opplever stadig at folk kjem innom for å finne ut om det er komme eit nytt nummer av Bergensposten. Det set vi stor pris på, og vi har no gleda av å presentere det første nummeret av Bergensposten for 2006. Vi ser for oss at det i år kjem tre hefter, det første i april, det andre i juni og det siste i november.'Forventningsfulle Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Bergensposten 2/2006 er komponert og korrekturlest, men ikke publisert. Den har i alt 60 sider og går i trykken i løpet av denne uken. Nummeret har artikler av Jørn Øyrehagen Sunde ('Fiskerettar i saltvatn'), Torstein I. Bertelsen ('Om spedalskhet i Finnmark'), Marianne Herfindal Johannessen (Materialet om uektefødte barn innsamlet i 1660-årene) og undertegnede ('Københavns lasede horder').Den vil også snart bli publisert på nett, og lagt ut i Bergen hos Turistinformasjonen og på Statsarkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hjertelig takk for det, Yngve Nedrebø!Jeg sender med glede frimerker også for flere av de som er kommet ut, hvis det er mulig å få det.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg har i dag sendt bestilling på begge utgavene for 2006 og vedlagt det doble i frimerker!Håper at det går bra. Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.