Gå til innhold
Arkivverket

[#42080] Bernhard Severin Simonson, f. 1881, frå Kragerø til Minnesota 1883 eller 1884?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Bernhard Severin Simonson skal etter opplysningar frå Amerika vera fødd i Kragerø 21.7.1881 som son av Christopher Simonson (eller Simon Christopherson!?) og kona Helen Mykleby. Huslyden utvandra visstnok i 1883 eller 1884 til Marshall Co., MN, men Bernhard vart sidan slaktar i Wyndmere, ND.Eg har no sete sikkert ein halv time for å komma inn på dei skanna kyrkjebøkene frå Kragerø, men får berre blanke sider, so eg vonar at einkvan sit med det naudsynte kjeldematerialet som kan identifisera denne huslyden og opphavet deira? Eg er interessert i:* Stadfesting av namn, fødestad og fødselsdato til Bernhard Severin?* Utvandringsåret?* Fulle namn på foreldri med yrke og opphav?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Aabøe

Her er litt fra døpte 1872-1884 Skåtøy kirke.SKM2DOPT.TXF 2,148,39,1881,Skaadøe,24,07,1881,28,08,1881,Bernhard Severin,M,E,Simon,Kristofersen,Furuholmen,Filehugger,Gift mand,1854,Karoline Emilie,Kristofersen,Furuholmen,Hustru,1854,Karoli ne Emilie,Kristofersen,Furuholmen,Barnets moder,K,Marte,Kristofersen,Furuholmen,Pige,K,Kristofer,Sørensen,Furuholmen,Arbeider,M,Thorbjørn,Aslaksen,Gunnarsholmen,Arbeider,Mm.v.h. Gunnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gunnar for interessant innlegg!Då er det altso stadfest at denne huslyden kom frå Furuholmen i Skåtøy utanfor Kragerø, men når eg no leiter etter foreldri i FT1865, finn eg dei ikkje korkje i Skåtøy, Sannidal elller Kragerø, so kvar kan dei vera komne ifrå?Eg finn heller ikkje huslyden utvandra over Christiania i 1880-åri, men listene er vel framleis ikkje komplette...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I følge skannede kirkebøker for Arendal ministerialbok 1868-1878 post 52 folio 332 giftet Ungk. og Skibstømmermand Simon Christophersen seg med pige Caroline Emilia Tønnesdtr. i Arendal 29.12.1875. Han var født i Risør 19.01.1854 og faren het Christopher Sørensen. Hun var født i Kristiansand 21.06.1854 , og farens navn var Søren Andreas Tønnessen. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for glimrande innlegg. So denne huslyden var verkeleg ''interprovinsial'', men var dei fødde i Arendal?Ved nærare leiting har eg funne arbeidar Simon Christophersen (28) utvandra frå Risør over Kristiansand i 1884, og same år kona Caroline Christophersen (30) med borni Marie (7), Christopher (4), Bernhard (2) og Sophie (0) direkte frå Kristiansand!Men kvar kom dei opphavleg ifrå?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg blingset litt i forrige innlegg. Her drar nok Simon. Han er oppført som ugift og 28 år gammel i 1884, men født i Risør. Jeg vil nok tro det er rett mann.Lenke Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Rune for fleire nyttige innlegg! Eg ser me har delvis jobba parallelt, men opphavi hadde eg ikkje funne! No ser det ut til at heile huslyden er meir eller mindre komplett, og er svært takksam for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gunnar for eit flott bidrag! Furuholmen ser ut som ein idyllisk stad!Med venleg helsing,lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.