Gå til innhold
Arkivverket

[#42107] Hans Christian Christianson Austreim, f. Lund, Rogaland 1849/1850 -kven var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hans Christian Christianson Austreim skal vera fødd i Lund i 1850 (eller 1849?) og vart visstnok døypt i Lund 11.11.1849. Foreldri hans var gardbrukar Christian Knutson og kona Ingeborg Knutsdotter, i 1865 gardbrukarar på Austreim i Lund!Er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg finna svar på desse spørsmåli om denne huslyden:* Kva var nøyaktig fødselsdato til Hans Christian?* Frå kva gard/plass i Lund hadde Christian Knutson opphavet sitt?* Frå kva gard/plass i Lund hadde Ingeborg Knutsdotter opphavet sitt?* Hans Christian utvandra til Amerika mellom 1866 og 1872, då han gifte seg i Vernon Co., WI. Er det mogeleg å finna ut kva år han utvandra?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Hei LarsPå Fam.Search fant jeg Hans Christian Christiansen f. 16-10-1849 og døpt 11-11-1849 Lund Rogaland med foreldre Christian Knudsen og Ingeborg Knudsd. og så finner jeg denne vesle karen her Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten for spennande innlegg.Etter dette lyt me gå ut ifrå at fødselsdatoen skal vera 16.10.1849, men eg stiller meg sterkt tvvilande til at han utvandra til Amerika same hausten, d.v.s. etter 11.11., då han vart døypt, og FT1865 syner då både han og far hans som busette på Austreim i Lund. Faren er kòrmann på garden!Finst det kan henda ei bygdebok for Lund som kan fortelja oss noko meir...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten for nytt godt innlegg!Då er utvandringsåret på plass, og me manglar berre opphavi til foreldri...!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Som kilde hennviser Emigrantlisten til Lundsboka side 610-.Kristian g.2. 28.12. 1842.m Ingeborg Knudsdatter,f.1817,dtr.av Knut Olsen Finsnes,Tonstad Sirdal.Ingeborg d,19.03.1854.Kristan Knutsen var fra Setra som er nabogard til Austreim. der var 4 barn i Kristian sit 2 ekteskap og Hans Christian var Nr 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten og Sigbjørn for avklarande innlegg. Med dette har eg fått svar på alle spørsmåli mine, og eg er godt nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.