Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Anne Lene Hagen

[#42110] Brandbu, Oppland 1908

Recommended Posts

Gjest Anne Lene Hagen

Jeg leter etter en som skal være født 12 jan 1908 i Brandbu. Navnet er Hans Teodorsen. Lurer på om noen med lokalkjennskap vil se etter dåpen hans for meg.Hilsen Anne Lene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Lene Hagen

Jeg prøver meg her igjen. Dåpen har jeg nå funnet.Foreldrene er: Theodor Hansen Karlsen f 1.1.-1868 Vestre Aker. Familien flyttet nok fort til Brandbu. Theodor er konfirmert der. Theodor var byggmester. Gift 14.10.1893 Tingelstad kirke med Oline Pedersdatter f 1.9.1870 Brandbu.De to fikk i alt 9 barn, noen av de er født etter 1900 så jeg nevner ikke barna ved navn her. De bodde i 1900 på Grinakermarka LenkeDe brukte etternavnet MARKAOline Pedersdatter er datter av Peder Olsen f 1841 og Gudbjør Andersdatter . De bodde i 1865 og 1875j på hhv Paulsrud og Haugsbråten.Noen som kjenner familiene ? Hilsen Anne lene alenehagen@hotmail.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.