Gå til innhold
Arkivverket

[#42110] Brandbu, Oppland 1908


Gjest Anne Lene Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lene Hagen

Jeg leter etter en som skal være født 12 jan 1908 i Brandbu. Navnet er Hans Teodorsen. Lurer på om noen med lokalkjennskap vil se etter dåpen hans for meg.Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anne Lene Hagen

Jeg prøver meg her igjen. Dåpen har jeg nå funnet.Foreldrene er: Theodor Hansen Karlsen f 1.1.-1868 Vestre Aker. Familien flyttet nok fort til Brandbu. Theodor er konfirmert der. Theodor var byggmester. Gift 14.10.1893 Tingelstad kirke med Oline Pedersdatter f 1.9.1870 Brandbu.De to fikk i alt 9 barn, noen av de er født etter 1900 så jeg nevner ikke barna ved navn her. De bodde i 1900 på Grinakermarka LenkeDe brukte etternavnet MARKAOline Pedersdatter er datter av Peder Olsen f 1841 og Gudbjør Andersdatter . De bodde i 1865 og 1875j på hhv Paulsrud og Haugsbråten.Noen som kjenner familiene ? Hilsen Anne lene alenehagen@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.