Gå til innhold
Arkivverket

[#42113] Gullik Christianson Hetland, f. 1850, frå Helleland/Lund/Egersund - opphavet?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Gullik Chistianson Hetland, fødd 2.1.1850 i Lund (ifølgje FamilySearch) eller Helleland (ifølgje FT1865), var son av jordbrukar og brennevinshandlar Christian Gullikson Hetland i Egersund (fødd i Helleland 1824) og Martha Enoksdotter (fødd i Helleland 1829). Gullik skal ha utvandra til Amerika i 1873(?) og vart gift og busett i Vernon Co., WI.Er det nokon med lokal kunnskap og eventuelt med tilgong på ei bygdebok for Helleland, som kan hjelpa meg finna svar på desse spørsmåli:* Kvar var eigentleg Gullik Christianson Hetland fødd - gard og prestegjeld?* Frå kva gard/plass i Helleland hadde Christian Gullikson Hetland opphavet sitt?* Frå kva gard/plass i Helleland hadde Martha Enoksdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

MARTHE ENOKSEN Birth: 10 DEC 1829 Christening: 25 DEC 1829 Helleland, Rogaland, NorwayFather: ENOK TORSTENSENMother: ANNA TOLLEFSDR--------------------------------------------------Enok og Anna (Tollefsdatter / Tolleivsdotter) skal i følge IGI ha giftet seg 17.6.1822 i Helleland. Finner også i IGI at Enok Torstensen/Torsteinson døde 4.11.1868, og var sønn av Torstein Aslakson og Ingeborg Gitlesdotter. Da er det vel Enok og kona vi finner som føderådsfolk på Hæstad i Helleland i 1865 [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=1115&kenr=002&bnr=0008&lnr=000>Lenke. Enok skal være født i 1787 og kona Anna i 1804. Her er da Enok i 1801. Moren Ingeborg er enke etter første ekteskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

En av sønnene til Christian Gulliksen og Marthe het Enok og står i IGI som født i Lund i 1852. Kan det være ham vi finner her i folketellingen 1880 for Wisconsin? [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=41&filnamn=wisc1880&gardpostnr=91060&merk=91060#ovre>LenkeJeg finner denne Gullak Christensen i Greenwood, Vernon, Wisconsin i 1880, men har ingen garanti for at dette er rette mannen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Kristian Gullikson Øvre Hetland f.29.02.1824,gift 5.7.1848. m. Marte Enoksdatter.Hestad f.10.12 1824. De flyttet til Egersund i 1864. Barn: Gullik,f,2.1 1850,ikke nevnt 1871. Enok,f,11.11.1852. Jonas Mikal,f,23.10.1855. Anna,f,12.6.1859. Marte Gurie,f,18.6,1863. Torvald,f,1866,5 år 1871. Marte Enoksdatter til USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Reidun, Grethe og Sigbjørn for spennande og nyttige innlegg! So vidt som eg kan sjå, so er det svart på alle spørsmåli mine, sjølv om eg er noko skeptisk til utvandringsprotokollane over Stavanger frå 1870-åri...Gullik Christianson gifte seg ikkje før i 1881. Elles var Gitle Hestad gift med ei anna jente frå Luster i Sogn!Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.