Gå til innhold
Arkivverket

[#42132] Herman Gudmundson Vik, f. i Vikebygd, Fjelberg/Sveio 1840 - til Amerika 1857/59?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Herman Gudmundson skal vera fødd 13.4.1840 på garden Vik øvre i Vikebygd sokn i det som den gongen var Fjelberg (men som i 1861 vart Sveio) prestegjeld. Foreldri var Gudmund Hermanson (f. 1804?) og Nille Olsdotter (f. 1814?). Herman skal ha utvandra til Amerika i 1857 eller 1859, truleg i lag med foreldri sine.Er det nokon med lokal kunnskap i Sunnhordland som kan hjelpa meg finna svar på desse spørsmåli:* Stadfesta fødselsdatoen til Herman?* Kva år utvandra Herman (og foreldri hans) til Amerika?* Kva yrke hadde faren Gudmund Hermanson?* Frå kva gard/plass hadde Gudmund Hermanson opphavet sitt?* Frå kva gard/plass hadde Nille Olsdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Gudmund Hermannson ble dpt. 27.6.1806 på Dommersnes i Fjelberg. Dengang hørte både Dommersnes og Vik til Fjelberg. Senere kom de inn i Ølen og etter at Ølen ble overført til Rogaland er den blitt sammensluttet med Vindafjord kommune. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Det er lite opplysninger å finne da denne delen av Ølen kommune ikke har fått ferdig noen bygdebok enda.Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Foreldrene til Nille er sannsynligvis Ole Jonson f.1774, d 1829 og som ved FT i 1801 bodde på Vik øvre i Fjelberg. Han ble 1.1.1804 g.m Valborg Tørresdtr. f.1775 i Vikebygd i Fjelberg. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Johan Arthur for interessante og nyttige innlegg. Egt hadde nok ein mistanke om at ein eller annan hadde vore ute med ''linjalen'' når det gjeld fylkesgrensa mellom Hordaland og Rogaland; eg tykkjer det er ein uting at ein ikkje kan lata gamle grenser vera i fred...!Uansett, so er opphavi til både Gudmund og Nille komne på plass, so det står berre att spørsmåli om fødselsdatoen til Herman, yrkestitel til far hans og utvandringsår...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne D. Tveit

Hermann var, etter mine notater, født 13/4-1840 og døpt 26/4. Han hadde ei tillingsøster som het Mari. De ble konfirmert i 1855. Jeg har notert at familien utvandra til Amerika i 1859. De var plassfolk under Vik, øvre fra 1837 til de flytta til Dommarsnes, nedre i 1841. Navnet på plasset har jeg ikke, men på Dommarsnes var han gardbruker. Han fikk skjøte på en del av faren sitt bruk i 1841. Dette bruket ble seinere, sammen med resten av farsgarden, bruk nr. 1. Noe yrke utover husmann og seinere gardbruker har jeg ikke notert. Gudmund var født 27/6 1806 og sønn av Hermann Gudmundsen og Kari Johannesdtr. på Dommarsnes, nedre i Vikebygd. Nille var født 1814 og datter av Ola Larsen og Guro Larsdtr. som var plassfolk under Vik, øvre til rundt 1816 da de flytta til Svendsbø og var plassfolk der. Heller ikke her har jeg notert navnet på plasset.Mvh Arne D. Tveit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Johan Arthur og Arne for nye interessante opplysningar, som gjev meg svar på alle spørsmåli eg hadde om denne huslyden. Eg er soleis godt nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.