Gå til innhold
Arkivverket

[#42138] Hvem er Erling Gotfred Hagen sin far?


Gjest Kjell Erling Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Erling Hagen

Jeg leter etter min farfars far. Min farfar het Erling Gotfred Hagen, f 21.9.1909 i Oslo. Han ble døpt i St. Pauli kirke i Oslo. I flge konfirmasjonsprotokolle i Balsfjord. Der stod fiskehandler Martinius Kristensen fra Oslo oppgitt som far. Mor vet jeg hvem er. Men hvem er denne Martinius Kristensen?Send gjerne epost direkte til meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke mange Martinius Kristensen i tellinga for 1900.Søkte på området Østfold,Akershus,Oslo,Hedemark,Oppland.Og også skrevet som martinus,Christensen osv.Den eneste kandidaten jeg fant,bodde faktisk i Oslo.Han var i passende alder for å få et barn i 1909.Dessuten hadde han jobb innen handel.Han var tellt med sine foreldre i Oslo.Anders Kristensen f.15/5 1846 Stange.Rørlægger.Kone Oline Henriksen f.9/10 1844 Barn Hans og Martinius Kristensen f.12/11 1886 Vang.Visergutt i Handelsf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje det står hvor gammel Martinius er og hvor han bodde i dåpspapirene til sønnen.?Du har jo hvilken kirke.Det kan se ut som at de ikke ble gift?Da bør du høre med arkivet for bidrags og farskapssaker.Vet ikke hvem det er,men kansje andre her inne vet?Byarkivet i Oslo,pleier også være til god hjelp.Der kan du få vite mer om hvor Martinius bodde,hvem han ble gift med barn osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.