Gå til innhold
Arkivverket

[#42152] Kan noen finne foreldrene til denne piken , f. 1896 i Bergen?


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Det gjelder henne:Lenke Hun er altså født 3/10-1896 i Bergen. Jeg har gått igjennom Skannede Kirkebøker for Nykirken,Korskirken,Sandvikskirken og Johanneskirken uten resultat. Domkirken finnes det ikke Skannet døpte for 1896 ei heller for Årstad.Heller ikke St. Markus. Kan dere hjelpe meg? mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Takk så mye Berit-hvordan kan jeg ha oversett at domkirken hadde denne perioden scannet? !!!!! Jeg skal prøve konfirmasjon. Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Dersom piken fortsatt bor hos pleieforeldre i Os ved konfirmasjonen finnes det hverken digitale kb. eller skannede for aktuellt årstall. mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg vet hun het Synneve Eller Synnøve og er født 3/10-1896 i Bergen .Det er jo flere Kirkesogn jeg ikke har fått sett på. Noen tips til andre Kilder? Jan Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg ville ha prøvd Sandvikskirken en gang til:Søneve Gustava, datter av Løsarb. Lars Olai Larsen Spervig, bosatt Geb. Ped. Gd. 23 og Ida Marie Larsen Spervig* født Andersen, født 3. oktober 1896 og døpt i Sandvikskirken 18. oktober 1896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og her er han i 1865 på gården Spirrevig/Sperrevig i Os. Det får meg til å tro at Synneve Gustava i 1900 befinner seg hos bror til Lars Olai, altså hos sin onkel og tante. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.