Gå til innhold
Arkivverket

[#42163] Ingebjørg Larsdatter f.ca 1820 i Lindås i Hordaland


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Geirr Alén Rasmussen

Kjellaug sine funn stemmer med med Bygdebok for Alenfit bind 2, s453f. For å komma bakover, må ein til Alenfit bind 1. Den har eg diverre ikkje for handa.mvhGeirr Alén

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Kjellaug! Du har virkelig gjort et helt arbeid for meg.Tusen takk for iherdig innsats! Jeg er deg svært takknemlig. Med vennlig hilsen Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirr Alén Rasmussen

Ingebjørgs farfar Gullak Olson er frå Haukås i Lygra sokn. Med tanke på bygdebøker meiner eg det erei eiga bok for området, eg trur ikkje Alenfit-bøkene dekker det.Ingebjørgs mor Synneva Helgesdtr (1787-1855) er frå bnr 2 på Søre Leivestad, foreldre Helge Larsson og Jorun Godskalksdtr. Jorun har røter på Toskheim, då må du til Alenfitboka bind 1 (skilje mellom bind 1 og 2 rundt år 1800).Kjelde til ovannemnde: Alenfit bind 2 s. 453f og og Alenfit bind 1 s. 723f (eg har fotokopi av akkurat desse sidene, men ikkje boka tilgjengelig).Meir om Helge Larsson: Faren var Lars Helgeson frå Århus i Evanger (1722-1783). Han kom til Leivestad, bygsla der 1765. Kona heitte Synneva Haldorsdtr frå Horvei (1720-1766. (Same kjelde som ovarfor). Du må trulig til Evanger for å spora dei vidare.mvhGeirr Alén

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.