Gå til innhold
Arkivverket

[#42184] Hvem var Johannes Christensens foreldre-hvor kom de ifra?


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Johannes Christensen ble iflg Kirkebok nr.3,døpte i Kr.sand,folio 746 født 9/3-1817 og var sønn av Siri Johnsdatter og Christen Johnsen Fjellestad. Spesiellt denne Fjellestad.Hvor kom han fra mon tro?mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Kjetil Andersen

Han ble døpt 16/8-1772 i Øvrebø (Øvrebø kb. 1, 1743-84.) død 4/2-1837 i Kristiansand 76 år gammel (Kr.sand kb. 13, 1829-37) Hans far: Joen Christensen døpt 26/11-1747 Øvrebø (Fiellestad) (Øvrebø kirkebok 1, 1743-84). Her kan man finne mye videre bakover i Øvrebøboka.Hans kone: Siri Johnsdatter, død 4/2-1780 i Kristiansand 40 år gammel (Kristiansand kb. 7, 1818-21) Vi har ikke funnet mer om hennes røtter.Dette er min kones direkte forfedre.Mvh Arne Kjetil Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Tusen hjertelig-kan jeg få e-mail adr. din så får du min: jafjohan@start.no- finner jeg ut mer så skal du få vite det-så hjelper vi hverandre! Tusen takk. Mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.