Gå til innhold
Arkivverket

[#42219] Skien - Petra Leigaard født ca. 1842


Gjest Anders J. Moen
 Del

Recommended Posts

Gjest Carsten Schanche

På Fam.search finner jeg ei Petronelle Susanne Leegaard f. 1842 som gifter seg ca. 1867 med Ivar Hesselberg. Da er det dette paret LenkeDe har en datter Else som er lærerinne og Magdalena og Hanna. I boka Norges Læger står det endel om Fredrik Christian Leegaard, bl.a. at han var gift 1.gang med Marie Magdalene Bryn som døde i barselseng 7-11-1843 og 2.gang med Hanna Diderikka Blom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Fredrik Christian Leegaard var sønn av oberstløitnant, senere tollinspektør Michael Nicolai Leegaard (f. i Odalen 2-6-1773 døde i Porsgrunn 24-3-1827) [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=428&filnamn=f10418&gardpostnr=93&personpostnr=1953&merk=1953#ovre>Lenke og Petronelle Margrethe Juell (f. i Hallingdal 20-5-1787 døde 31-10-1862)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders J. Moen

Dette var jo strålende!!! Tusen takk skal du ha.Jeg er i utgangspunktet interessert i foreldrene og søsknene hennes - og det har du jo gitt meg et meget bra utgangspunkt for å finne ut av.Folketellingen må ha foregått på ulike tidspunkter da damen er registrert 2 steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.