Gå til innhold
Arkivverket

[#42221] OS i Hordaland: Trenger hjelp til bygdebokoppslag lenker vedlagt


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Hei Jan Frode.Jeg har ikke tilgang til bygdeboken for Os, men har er ekteskapet mellom Lars Larsen 37 år, far Lars Larsen og Synneve Larsdtr. 28 år, far Lars Olsen i Os 29.10.1849.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

En kandidat?LARS LARSEN Christening: 14 JAN 1811 Os, Hordaland, NorwayFather: LARS LARSENMother: ANNA OLSDR Og en til? SYNNEVA LARSEN Birth: 19 AUG 1821 Christening: 26 AUG 1821 Os, Hordaland, NorwayFather: LARS OLSENMother: BRITE NIELSEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Bygdesoga for Os i Hordaland stadfestar i band II at enkjemannen Lars Larsson Sperrevik (1811/12) - 1889) gifte seg oppatt i 1849 med enkja Synneva Larsdtr. f. Buskengen (1821 - 1896).Lars Larsson var fiskar og gardbrukar på Sperrevik i Os frå 1840 til 1877. Lars Larsson var første gong gift i 1839 med Kari Olsdtr. Nordstrønen (1810 - 1842), og kona Synneva Larsdtr. vart først gift i 1846 med Rasmus Olson Nordstraumen/strømmen (1822 - 1849).Lars Larsson sine foreldre var Lars Larsson Langeland frå Stord (1780 - 1840), g.1806 med Guro Torkelsdtr. Salbuvik (1776 - 1848). Lars L. Langeland bygsla Sperrevik i 1807 av Lysekloster.Synneva sine foreldre var Lars Olson Økland (1789 - e. 1830 på Rød i Fana), g.1815 med Brita Nielsdtr. Buskengen (1791 - e. 1830 i Fana).Buskengen (ein husmannsplass under Lysekloster), er lokalisert i grenda Lysefjorden i Os - saman med Sperrevik, Salbuvik og Nordstraumen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Takk for hjelpen Terje! Salbuvik liggger det i under Os Bygdebok? Tenkte på Guro Torkelsdtr.Salbuvik(1776-1848) om noen har opphavet hennes. mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Ja, Salbuvik er også ein matrikulert gard i Os, og du finn meir om dei omtalte gardane- og folka i bygdebøkene for Os, (band I - III, 1932 - 1941).Du spør etter opphavet til Guro Torkelsdtr.: Det er fiskar og gardbrukar Torkel/Torkjell Nilsson Salbuvik, f. på Jarland i Samnanger (1732 - 1802) og kona hans, Kari Johannesdtr. Nordstrønen (1736 - ca. 1806).Foreldra til Lars Olson Økland - Buskengen var fiskar og gardbrukar Ola Johannesson Økland, f. på Ballesheim/Baldersheim i Strandvik; dvs. i dagens Fusa, (1746 - 1795) og kona Synneva Larsdtr. Sælen (1769 - 1846).Foreldra til Brita Nielsdtr. Buskengen var husmannen Niels Kristenson Buskengen, f. på Nedre Vik i Kvam i Hardanger (1738 - 1821) og kona hans, Brita Asbjørnsdtr. Nedre Vik frå Kvam (1754 - 1817).Gardane Økland og Nordstrønen er i grenda Nore Øyane i Os, garden Sælen er på Søfteland i Os. Alle desse, pluss dei nemnde i Lysefjorden, finn du i band 2 i bygdesoga for Os i Hordaland.Mvh., Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Da må Torkjell Nilsson Jarland/Salbuvik ha vært gift to ganger for jeg har han som gift med Seselia Danielsdtr Djuvik.(Samnanger I, s. 657 og 817) Hans foreldre var Nils Torkelsson Jarland (1700-1751) og Guro Torsteinsdtr Langeland (ukjend födsels- og dödsår) De siste var blant mine 5. tipper, så om dem har jeg mer om du skulle önske det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Tusen takk Kjellaug. Jeg vil gjerne ha mer om De siste som var blant dine 5. tipper. Kan du sende noe på mail til meg? jafjohan@start.no Igjen, tusen takk ! mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hatvik

Javisst var Torkjell Salbuvik gift to gonger, - Niels Buskengen likeins (jfr. innlegg 9). Men Jan Frode spurde etter Guro sitt_opphav_ (6), og då tok eg ikkje med dei som ikkje er genetisk opphav.Eg tok heller ikkje med eventuelle søsken, men det tyder likevel ikkje at dei personane eg nemnde i innlegg (5) eller (7) var einebarn.Bygdebøkene for Os har ofte med litt stoff om den enkelte i tillegg til reine faktaopplysningar. Men dette kjem jo sjølvsagt an på kor mykje bygdebokforfattaren fann ut om vedkomande, og, ikkje minst; i kva grad vedkomande sette spor etter seg i samtida si. For då som no er det nokre som labbar høglydt gjennom livet på store sko medan andre forsvinn like stille som dei ein gong kom-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.