Gå til innhold
Arkivverket

[#42228] Harald Stiven Henriksen, Sunndalsøra.


Gjest Bjarte Breistein
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjarte Breistein

Harald Stiven Henriksen ble gift i Bergen ca.1932. Han fikk en datter 24 aug.1933,og døde av tuberkulose da datteren var 2 år.Han var fra Sunndalsøra.Jeg kan ikke finne ham som død i Bergen,men han kan ha dødd på et tuberkulosehjem et annet sted.Jeg ønsker alle slags opplysninger om Harald Stiven, om det er noen som kjenner til han eller foreldrene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Bjarte Breistein

Jeg har fått litt flere opplysninger, og prøver en gang til. Harald Stevens Henriksen ble født 22.Nov 1908 i Los Angeles, USA.Han ble konfirmert 7.okt. 1923 på Sunndalsøra. Han giftet seg i Domkrk. i Bergen 15.juli 1933 med Solveig Breistein. Han var skreddersvenn.Faren het Albert Henriksen og var konduktør.Om faren arbeidet i NSB eller den lokale Bergen Sporvei kommer ikke frem.Jeg er intressert i alle opplyninger om han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarte Breistein

Takk for det Berit. Den har jeg funnet, og der står farens navn med Olaus. Er det Bergslien som er tilføyd i etternavnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.