Gå til innhold
Arkivverket

[#42231] Edvard Thompson ble født i Norge ca. 1888, men hvor? Hvem var foreldrene?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Edvard Thompson ble født i Norge ca. 1888, ble gift med Anna Mathilda Fugleberg, f. 24.9.1889 i Washburn County, Wisconsin, USA. Begge flyttet til Seattle. De fikk en datter, Evelyn M Thompson, f. 7.7.12 i Wisconsin, en datter Elenor Irene, f. 11.3.1919 I Seattle, Washington. Hvem var Edvard sine foreldre og hvor i Norge kom de fra?Nå har jeg leitet selv i lange tider og andre har forsøkt å lete for meg, men alt uten resultat. Den nære familien i USA kan ikke hjelpe meg, men kanskje er der noen gode hjelpere her som kan tenke seg å hjelpe meg med å finne først og fremst hvor i Norge Edvard kom fra og hvem han foreldre var?Se ellers linken LenkeInnlegg 49Jeg takker på forhånd for all mulig hjelp!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Takk skal du ha, Odd Brede!Ganske spennende forslag, så er spørsmålet om også foreldrene til noen av disse tre reiste til USA? Edvards foreldre gjorde det. så jeg får forsøke om jeg kan finne noe mer om dem.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg finner en Edvard Thomson i Census 1910for Minnesota, Marshall County. Han er i 1910 22 år og det stemmer jo bra.Jeg vet ikke om det nytter å legge inn linken her, men prøver i alle fall.Lenke Mvh.Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Ja, her ble det stille og tyst!Er der noen som har muligheter for tilgang til Washburn County, Wisconsin, USA. Kanskje ble de gift der og at foreldrenes navn er oppgitt.Jeg takker hjertelig for all mulig hjelp videre!Med vennlig hilsenBirgedr Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.