Gå til innhold
Arkivverket

[#42240] Feil i kirkebøkene Løten 1892 - 1907


Gjest Tove Bodin Bratlie
 Del

Recommended Posts

Gjest Tove Bodin Bratlie

Error kb_0013: Querying extended information failed! MySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') and (kildeID = ))' at line 1Oftest betyr denne feilen at det er en feil i indekseringsdatabsen. Vennligst rapporter feilen.Usually this error occurs when it is an error in the index database. Please report the error.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Nygaard

Tove, får du fortsatt denne meldingen? I så fall er det fint om du spesifiserer litt nærmere hva du gjør, hvilken side du prøver å vise osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Bodin Bratlie

Takk for svar. Jeg har ikke forsøkt med skannede kirkebøker fra Løten etter dette, men jeg har forsøkt med andre kirkebøker. Jeg har ikke fått denne meldingen flere ganger. Det har vært vanskelig å få fram kirkeboksidene. Kan det være så at vi har for dårlig kapasitet på bredbandet? Vilken kapasitet trenger jeg? Jeg husker ikke akkurat nå, vilke sider jeg var ute etter, men jeg rapporterer selvsagt, om jeg får denne meldingen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.