Gå til innhold
Arkivverket

[#42283] Peder Lange


Gjest lindis Rokstad
 Del

Recommended Posts

Gjest lindis Rokstad

Hei.. jeg ønsker opplysninger om Peder J eller C Lange i Bergen. Han er født mellom 1800-1900.Mer har jeg ikke.På forhånd takkLindis Rokstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Da kan vel dette være dåpen til Peder Christian i 1843 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=14&filnamn=doep1816&gardpostnr=44868&merk=44868#ovre>Lenke. Han var født 19.1.1843 og var tvilling, men tv.broren Knut Martin døde før han kom i kirken Lenke. Moren til Peder Christian heter Ingeborg Marie Johannessen, mens hun ved andre dåpsinnførsler står som Ingeborg Marie Christensdatter. Ved giftermålet er hun også innført med farsnavn Christensdatter Lenke og hun er Jacob de Langes første kone; her er hans giftermål nr. 2 med Anne Olsdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lindis rokstad

Hei.Takk for hjelpen. Grunnen til spørsmålet er at en Peder J eller C Lange var fadder til et barn av min 2 tippoldefar som ble døpt i 1864.innlegg nr 36485 Lindis Rokstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.