Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Nina Krøger

[#42286] Folketelling 1910 Bergen, hjelp til oppslag

Recommended Posts

Gjest Nina Krøger

Hva sier folketellingen 1910 om dette paret Lenke Står det registrert noen barn på dette paret? De kan ha endret etternavn til Hogstad.På forhånd takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Folketellingen 1910 vil fortsatt være sperret i noen år, fram til 2010.Den kommunale 1912-tellingen for Bergen er derimot åpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Krøger

Ja, det var den kommunale folketellingen jeg tenkte på. Tok feil på årstallet.Nina

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Det var mange Ole Olsen i 1912-tellingen for Bergen, men ikke noen født i Asker såvidt jeg kan se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Krøger

Okei. Tusen takk for at du gjorde oppslag. Nina :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunnar Sigdestad

Ref. innlegg 2.Eg har forstått det slik at i røynda er ikkje FT 1910 open for innsyn før 1. jan. 2011, eller tek eg feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Her dør det i alle fall en Marie Hogstad i Bergen. Kanskje der er en dødsmelding etter henne med oversikt over etterlatte.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nina Krøger

Hei Rune. Ja, det er riktig Marie Hogstad. Dødsmelding sier at hun og mannen har gjensidig testamente. Har vært i kontakt med statsarkivet i Kongsberg og de kan ikke finne noe skifte etter mannen. Har fått opplyst at det skal være en sønn (muligens flere barn).Nina :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.