Gå til innhold
Arkivverket

[#42332] Brandval/Grue


Gjest Berit E. Sandviken
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit E. Sandviken

Har fått god hjelp her tidligere. Nå står jeg bom fast på Ole Jakobsen(Ulvevadet, Aamot i ft 1900) Han skal være født enten i Brandval eller Grue 18.sept 1837. Kan noen hjelpe meg med kirkebokoppslag og bekrefte dette samt foreldrenes navn og fødested og foreldre? Hvis noen også kjenner noen av søsknene til Ole Jakobsen, hadde det vært fint. Takk. Hj.h Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei BeritDu skriver 1837, men jeg fant en i Grue i 1836 med riktig dato. Dette er fra FS/IGI, så her kan det være feil.OLE JACOBSEN Christening: 18 SEP 1836 Grue, Hedmark,Parents: Father: JACOB JACOBSEN Mother: BERTHE OLSDRMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Sandviken

Hei. Dette med Grue har jeg vært borti før, men skulle gjerne sett kirkeboka. Og hvor foreldrene bor/kommer fra er jeg vel like klok på med FS,- eller går det lenker videre her, Lars Ove? Hj.h Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Sandviken

Hei Lars Ove og andre gode hjelpere. Vil bare si ifra at jeg har funnet dette sporet idag, på åpen dag hos Eidsskog slekt ... Og ikke bare denne mannen kom for en dag i deres lister, men ei lang, lang anerekke innover i Finnskogene. Så derfor takker jeg for hjelpa,--- Og for stor velvilje. Kanskje jeg kan bidra med noe en annen gang. Hj.h Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.