Gå til innhold
Arkivverket

[#42357] Nolevande personar i Noreg f.1907


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Som ein del av dykk veit, har eg spesiell interesse av å 'samle på' ekstra gamle folk. Eg har full oversikt (minus 4 personar) over alle som er fødde til og med 1906, og som var i live ved det siste årsskiftet.No er eg særleg på leiting etter 1907-årgangen. Pr. 01.01.2006 var det akkurat 600 personar att av denne årgangen her i landet, og eg har så langt identifisert 219 av dei - men dessverre har eg funne eit stort fleirtal av desse i dødsannonser.Derfor vil eg stille eit spørsmål til lesarkretsen her: Kan dei av dokke som kjenner til ein 1907-modell som framleis er i live, kanskje ta kontakt med meg på aasers@c2i.net - her skal for all del ikkje nemnast namn på nolevande her på Brukarforum!Med andre aktuelle trådar friskt i minne vil eg be om at eventuell kritikk av spørsmålet eller andre forhold ved meg og mitt også blir framført til den nemnde adressa ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

NTB vil i alle fall ikkje levere til meg, det har eg faktisk spurt om, men dei har eit lite utval liggande uten på nett. 'Urunde' dagar vert sjeldan kunngjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Hei Aase,i dag i BT ser jeg at under 'gratulasjoner' er der en 95-åring, men vedkommende er ikke nevnt under 'jubilanter'. Da kan jo selvsagt informasjonen være feil eller de kan ha reservert seg. Skal jeg likevel sende deg slike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Aftenposten brukar same utvalet som det NTB kunngjer på nett, så der er sjeldan noko eg ikkje har frå før. Skulle det derimot førekome redaksjonell omtale av ekstra gamle folk i andre samanhengar, tek eg imot dei med takk, då eg ikkje les avisa sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heljar Westlie

Jobbet en del år innen presseyrket, og da var praksisen, avtale faktisk, å ringe Sorenskriverkontoret hver dag og få oppgitt alle som rundet 50, 60, 70, 75, 80, 85, 90 osv. Disses navn ble da trykket neste dag, unntaket var dersom vedkommende hadde ringt og sagt ifra om ingen publisering. Samme praksis vil jeg tro finnes også i dag, spesielt ute i distriktene i mindre aviser.mvh heljar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Endå ein takk til dei som har sendt meg namn, og svar på eit spørsmål fleire har stilt - om eg også vil ha melding om yngre personar: Der er svaret ja, eg samlar på alle t.o.m. 1911, dvs dei som fyller 95 i år; i levande live eller døde etter 01.01.2006.Totalt var det 1757 menn og 6734 kvinner (sum 8491) i dei aktuelle årgangane pr.01.01.2006, og eg nærmar meg halvparten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.