Gå til innhold
Arkivverket

[#42367] Kan jeg komme videre her?


Gjest Mette Gjertsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Gjertsen

Hei:)Kan noen hjelpe meg med ett litt teoretisk spørsmål.En slektning av meg skal visstnok ha fått ett barn i perioden 1920-1930. Jeg vet fornavn på mor og barn og selvsagt hele navnet på antatt far.Vet også stedet der barnet antas og være født. Er det mulig for meg å komme videre der?Hvis ikke barnet er født der jeg antar, har i hvertfall mor oppholdt seg på dette stedet da barnet ble unnfanget, og kan evnt. finne henne på inn og utflyttede?Vet også sånn ca hvor mor og datter bosatte seg. For det var visstnok enn viss kontakt mellom 'mor/barn og min velkjente familie' under krigen.Åssen kan jeg gå frem her....og er det i det hele tatt mulig? Dette er jo litt nytt....og litt skummelt. Noen tips?Mvh Mette Gjertsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg har hatt nokre slike 'minefelt-saker' og kan kanskje ha tips til deg, men då vil eg gjerne at du kontaktar meg direkte på epost, aasers@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.