Gå til innhold
Arkivverket

[#42402] Fødselregister for Tune Østfold.


Gjest Rolf Theodorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Dersom man ikke blir ferdig med å indeksere en kirkebok eller liste, blir allikevel det man har indeksert lagt ut på nett. Resten kommer sikkert når den som startet indekseringen kommer på jobb igjen og får gjort ferdig denne listen.Hvis du tar en titt her: Lenke så ser du at det ikke er skrivefeil at dette registeret skal inneholde fødsler fram til 1938.Tenker resten blir lagt ut om et par dager jeg :)Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Værnes

Hei RolfDet er nok en skrivefeil på Arkivverkets sider, for etter det jeg kan huske fra filmen så går denne boka kun opp til 1928....Hei fra Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Så bra at slike ting blir fanget opp av denne prosessen! Jeg har alltid stolt blindt på Arkivverkets oversikt over kirkebøker :) Og - da blir nok etter hvert Riksarkivets oversikt over kirkebøkene oppdatert etter hvert, når slike feil blir funnet/kommentert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.