Gå til innhold
Arkivverket

[#42410] Hvor er det blitt av Kaja?


Gjest Lisbet Lorgen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lisbet Lorgen

Kaja må da finnes et sted i arkivene vel??Kaja Julie(etter ft.1940)Hansen Lier(antagerlig gift dette da min oldefar het Hansen... Men de(hun og barna)tok dette navnet(Lier) etter de kom til Oslo. Min Olsefar Johan Hans(s)on(kom fra Udevalla i Sverige) Johan ble boende på Stømmen, men de var aldri skilt. Noen som kan hjelpe tro?? Finner henne ingen steder. Kaja var født 14. febr 1867 i Skedsmo. Jeg har fått et hint om at hun hadde ei søster, men vet ikke navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

hei, det finnes en annen mulighet i Skedsmo i 1875-tellingen, på Brædde under gården Nordby - der er det også nevnt en søster, Anna (det står 'Lørenskoven Skedsmo' som fødested både på Kaia (med 'i'), Anna og en sønn, Johan,hilsen Astrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbet Lorgen

Jeg har funnet det som lenken til L Kornstad hadde, og den som er om Kaja Hansd.Men det siste har jeg ikke vært borte i... Men Jeg ser (her er håndskreven) i Ft 1940 at hun skrev men j. Men det er håp i hengende snøre. Skal titte på det... Takk så langt =)Hilsen L. Lorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.