Gå til innhold
Arkivverket

[#42417] Kvar er det vorte av kyrkjebøkene for Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg tenkte eg skulle nytta høvet no i seine nattetimer til å leita etter ymse i kyrkjebøkene for Sogn og Fjordane, og so får eg opp følgjande melding:''Ingen av kirkebøkene som hittil er skannet og indeksert, tilfredsstiller de utvalgskriteriene du ha angitt. Prøv å angi færre eller andre kriterier, eller prøv igjen senere.''Same meldingi kjem når eg vel Møre og Romsdal, medan det i Hordaland berre er ei kyrkjebok tilgjngeleg (frå Sund) og i Sør-Trøndelag berre fem-seks stykker, medan Austfold og Akershus båe synest vera fulltallige! Dette såg merkeleg ut. Er det i kveld innført nye utvalskriteriar som eg ikkje kjenner til?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Det er mange kirkebøker for begge fylkene ute, så det må ha skjedd noe spesielt noe da du forsøkte. Det kan være at du ikke hadde fjernet det gamle søket ditt (klikket på Opphev søk, eller Nytt søk når du er inne i en kirkebok) og bare brukt 'Tilbake/Back'-knappen i nettleseren.Opplever du en lignende situasjon igjen, så forsøk å klikke på Opphev søk for å slette alle tidligere utvalg du har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Anette for svar!Då eg freista dette i fire-tidi i morges, gjekk eg inn frå ''scratch'', so ''Opphev søk'' var ikkje noko alternativ, og so var det jo underleg at berre ei kyrkjebok kom opp frå Hordaland (og det ei som eg ikkje kan hugsa å ha nytta...), medan heile lista frå Akershus kom fram! Men i dag ser eg at alle dei ''velkjende'' bøkene er attende, so eg får prøva meg att til natti...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Jeg opplevde det samme som Lars i natt, for mange fylker var kun 0 - ca 30-50% av bøkene tilgjengelige. Jeg har sett dette før på omtrent samme tida. Dette har sikkert noe med oppdateringen av databasen å gjøre, og jeg kan NB GJETTE NB på at det muligens foregår en cashing (tidligere spørringer går raskere enn nye) på tjeneren av spørringer for å f.eks liste bøker i et fylke (for lang timeout?) . Dette har ikke noe med cashing i browseren å gjøre, det er et tjener problem som varer minst en time - av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

I kveld har eg opplevd noko anna: Under leiting i kyrkjebøkene for Røyken i Buskerud får eg opp at det er skanna fleire hundre sider i kvar bok, men det finst ingen oversikt over desse sidene med sidetalsreferanse! Kva kan orsaki vera til dette?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Ca. kl 02.00 er lista med kirkebøker siste uke tom. Reload eller Nytt utvalg hjelper ikke.Antakelig vises alle bøker for Akershus (275 bøker) og de andre fylkene.Dette har nå vart ca 20 min og vil antakelig vare lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bent Vangli

Jeg har sett litt på dette. Uten å være 100% sikker akkurat nå, virker det som flere av dere hr vært inne på den mest sannsynlige årsaken. Dette synes å skje når databasen over indekserte kirkeboksider oppdateres umiddelbart etter at nye sider er kopiert over til serveren. Tidligere tok denne oppdateringen bare noen sekunder, kanskje inntil et minutt. Med den belstningen vi nå har på serveren er antagelig denne tidsperioden vesentlig lenger. Det betyr at det ikke blir noen forbedring før vi får den nye serveren i drift. Jeg har ennå ikke fått bekreftet at de nye delene som skulle erstatte de som hadde feil er ankommet Statsarkivet i Bergen. Så dessverre må vi smøre oss med litt tålmodighet til. Mvh Bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

I kveld har det gått etter måten greitt fram til no kring kl. 02:10. Då var det brått stopp, og eg kjem ikkje nokon veg... So då lyt eg finna på noko anna å gjera dei næraste timene...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.