Gå til innhold
Arkivverket

[#42436] Julius Johansen Knudsbuen,


Gjest Thorbjørn Granlund.
 Del

Recommended Posts

Gjest Thorbjørn Granlund.

Hei. Jeg tror jeg må be om hjelp til å finne denne personen. Selv er jeg ikke flink nok til dette. Personen jeg søker, het Julius, født, 22.04. 1874, sønn av Oline Pedersdatter, f. 04.09. 1840, og Johan Knudsen, f. 1854 ( Elverum ). Oline Pedersdatter, var datter av Peder Olsen og hustru Jørgine Jonsdatter. Disse bodde bl. a. i Knudsbua i Slemdalen, som da lå under Trysil ( Åmot, etter 1880 ). Jeg prøver å finne ut hvor Julius oppholdt seg i 1900, og om ha skrev seg for Johansen ? På forhånd takk. Med beste hilsen : Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Elise Ferner

Kan det være denne vi finner i Øvre Gade 1. Kristiania: -Julius Ulvseth hf g Indrednings Snedkermester egen Forretning f 1872 Aamot %Diset% -Gustava Ulvset hm g Hustru f 1874 Hønefos intet samfund -Alfred Ulvseth Søn f 1898 Kristiania -Arthur Ulvseth Søn f 30.04.1900 Kristiania Mvh Anne Elise Ferner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorbjørn Granlund.

Hei, Anne Elise. Vet ikke om dette er den samme før jeg får sjekke opp det, for den jeg søker var født i 1874, men det kan godt hende at det er den samme for det. Men hjertelig takk for opplysningen like vel. Håper det står bra til med deg. Her er alt vel. Ha en fortsatt God dag. Med beste hilsen Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.