Gå til innhold
Arkivverket

[#42444] Reier Sørum frå Lier eller Drammen, f. 1880 - til Amerika 1902 - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Reier Sørum døydde i Saskatoon, SK 9.7.1960. Han vert oppgjeven fødd i Lier 9.2.1880. Han skal ha vore målarmeister i U. S. A. og Canada.Reier Sørum utvandra til Amerika over Christiania i 1902. Der vert han oppgjeven å vera målar med bustad i Drammen. Han utvandra til Minnesota.FT1900 for Christiania syner ein Reidar Sørum, fødd i Lier 1876, ugift ''agent ved fetevareforretning''. Denne Reidar syner seg vera fødd i Lier 22.6.1876 som son av lærar Ole Jacob Hansson Sørum og kona Martha Reiersdotter.Eg trur IKKJE det er snakk om same person, so kven var so den Reier Sørum som døydde i Saskatoon i 1960?Eg vonar at einkvan med lokal kunnskap i Drammen og/eller Lier er i stand til å hjelpa meg identifisera denne personen og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Er enig med deg i at den eneste Reier ( Reidar ) Sørum som er nevnt f. Lier i 1900 er denne mannen: LenkeAlder passer ikke helt , men er nok mulig. Kan jo hende at denne Reier har brukt fars navn og ikke gårdsnavn, så der kan være en mulighet for at han gjemmer seg i folketellingen?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg fant også denne Marie Sørum gift i 1900 med barna som som emigrerte . Mannen er tapetserer, så det kunne jo være at han har behov for en maler ? muligens en svoger? Ren gjetting, men jeg legger lenke her: LenkeSkoger og Lier og Drammensområdet ligger jo nær hverandre, så ikke umulig at Marie og Reier er nær slektninger.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her har du da Marie og barna som emigrerer fra Christiania, de står rett under Reier Sørum på emigrantlista. Dette vises ikke i forrige lenke med Reier Sørums emigrasjon, så derfor legger jeg dette inn her også: LenkeIkke lett å reise med 4 små barn den gang ville jeg tro.Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gunn for mange interessante innlegg om denne personen. Eg har studert opplysningane, men er vel i grunnen ikkje komen noko nærare ''sanningi''. Det er heilt klårt ''vår'' mann som utvandra i 1902, men både fødselsdato og alder stemmer dårleg med mannen som var fødd i Lier i 1876, so det er nok ikkje same mannen. Eg har òg søkt dei skanna konfirmantlistene både for Lier (Frogner) og Bragernes i Drammen, men kan ikkje finna Reier nokon stad! So, eg er nok litt rådlaus nett no, og særleg når søkingi på nettet tek so lang tid...Kanskje bygdeboki for Lier har noko meir å fortelja?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg foretok et foreldresøk på ekteparet Ole Jacob Hansen og Marthe Reiersdatter . Da fant jeg to sønner født i Lier:Harald Hansen dpt 25 aug 1877 og Reidar Hansen døpt her: LenkeHer i denne kilden kalles han Reidar, men det er nok samme karen som du nevner i første innlegg?Skal se om jeg kan finne flere opplysninger om dem.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gunn for nye spennande innlegg!Eg er framleis tvilande til at det er denne Reidar Sørum som utvandra til Amerika i 1902. Då har eg meir tru på at ''min'' Reier Sørum er bror av den tapsetseraren som i 1900 budde i Drammen, Johan Gunvald Sørum, oppgjeven fødd i Drammen 8.2.1877. Tross alt utvandra kona hans i lag med Reier i 1902....MEN, kvar er so denne Reier fødd? Kanskje Strømsø kan vera ein mogeleg stad?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg kom over noe interessant nettopp. Ville prøve å finne ut om ekteparet Johan Gunvald Sørum og Marie som utvadret med barna fra Drammen samtidig med R.Sørum.Jeg søkte på foreldresøk , Fam. search og da fant jeg alle barna deres nevnt :1. Karsten Anker Sørum dpt 6 nov 1898 , Drammen2. Signe Sørum dpt 30 jul 1896 , Drammen3. Astrid Helena Sørum , dpt 14 jul 1899 Drammen4. Gertrude Andrea Sørum , dpt jul 1902 Drammen5.John Marion Sørum f. 1904 Saint Paul, MinnesotaFor meg ser det ut til at Johan Gunvald ( Gunnar) Sørum , kunne være en slektning av Reier ( Reidar Sørum) ??Marie som kalles Sørum i 1902, het tydeligvis noe annet som pike.Jeg vedlegger en lenke her om den går inn som viser hennes pikenavn. LenkeHva tror du om disse funnene?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maya lillemoen

Hei Lars slektsforskergruppa i Lier Historielag finner dette: Reier født 9/2-1879 på Hennum, døpt 16/3-1879 i Tranby kirke. Foreldre: Kristian Ellingsen født 1850 på Sørum og Gustava Reiersdtr født 1857 på Klemetsdal Faddere: Elling Larsen Klemetsdal, Peder Kristoffersen Sørum, Thorvald Kristoffersen Sørum, Maren Hansdtr Sørum, Petra Gundersdtr Klemetsdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Om du ser innlegg 11 og 12 , Berit, så er det de to som jeg har nevnt her.Asbjørn Og Reidar Sørum.Disse var sønner av lærer Sørum som nevnes i innlegg 1.Det ser ut til at det dreier seg om to forskjellige familier her.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gunn, Berit og Maya for flotte innlegg. Og innlegget til Maya stadfester mistanken min om at me har å gjera med to ulike Reier/Reidar Sørum. Og med desse opplysningane har eg fått greie på det som eg ønskjer å vita om den norske ''delen'' av denne ætti!Nok ein gong ein stor takk for god hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.