Gå til innhold
Arkivverket

[#42445] Johan Kal(l)ander eller Cal(l)ander - f. Christiania kring 1900 - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ein Johan Kal(l)ander (Cal(l)ander) gifte seg i Christiania kring 1922 med Kari Birgitte Romøren, fødd i Bergen 4.12.1899, men då busett i Christiania. Johan skal ha vore telegrafarbeidar i Christiania, men ekteskapet varte berre kort tid før dei vart skilde.Kven kan denne Johan ha vore? Eg finn i FT1900 busetti Platous gate 29 i Christiania følgjande huslyd:~~~~~~~~~~~~~~~~~Julius Kalander hf g Tømmermand 1853 KarlskronaSophie Kalander hm g 1858 BrunlaunæsInga Kalander d ug 1886 LarvikJohan Kalander s ug 1898.08.20 Kristiania~~~~~~~~~~~~~~~~~Det kan sjå ut som dette er mannen eg leiter etter, men i mangel av tilgjenge til kjelder frå Christiania (folketeljingar/adressebøker etc.) er det vanskeleg å stadfesta.Difor vonar eg å finna ein spesialist på Christiania/Oslo som kan hjelpa meg med fleire opplysningar om denne huslyden og som eventuelt kan hjelpa meg identifisera ''min'' Johan?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Trond og Tommy for interessante og nyttige innlegg. Med desse funni er problemet for meg heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.