Gå til innhold
Arkivverket

[#42452] Elna & Heny Gunby (Gundby)


Gjest Trine Stava
 Del

Recommended Posts

Gjest Trine Stava

Dette er min morfars foreldre, jeg ønkser å vite litt mer om dem, født, død, barn, barnebarn og alt annet, hvis noen har opplysninger. vet de bodde i Oslo område. mer vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Gjertsen

Hei:)Dette er ett skudd i blinde....men var de eneste med nogenlunde likt etternavn i ft 1900.Lenke Henry er født i 1900....så det hadde jo passet bra hvis han var deres neste sønn:) Men det er vel for godt til å være sant kanskje.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Gjertsen

Ja den første stemmer nok. Men den andre linken er jeg ikke helt sikker på. Der kan vi ikke være sikre...hvis vi ikke finner noe bindeledd mellom disse og 'dine' personer. Vet du hva noe av søskna til Elna eller Henry het?Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine Stava

Elna Bolette's jentenavn er Flaten / Fladen hun har mangen søsken, men vet bare noen, det er Artur, Robert, Dagfinn, Gustav, så er det noen som reiste over til amerika, Gustav var en av disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.