Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gunhild Svendstad

[#42468] Edvard Hansen F.1876 på Dovre.

Recommended Posts

Gjest Gunhild Svendstad

Hei!Er det noen der ute som vet noe om Edvard Hansen f. 1876 på Dovre antas det. Hadde han flere søsken? Hans foreldre var Marit Vorkin fra Dovre f.1835 og Hans Thorsen Lerflaten fra Heidal. Er det noen som sitter med mer informasjon om disse?Gunhild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald Rudiløkken

Hei!Det jeg vet så langt om Edvard Hansen er at han hadde en tvillingsøster, Karen. De er født 31.12.1876. En yngre søster, Anne er født 13.5.1879. Kirkeboka for Dovre ligger på nettet, kanskje du finner mere der.Mvh Harald

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald Rudiløkken

Jeg glemte å ta med at foreldrene til Marit Erlandsdatter er Erland Olsen Vorkin og Karen Pedersdatter.Harald

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunhild Svendstad

Hei Harald! Dette var morsomt! Jeg får sjekke kirkeboka jeg og. Visste ikke at den lå ute. Takk så mye!! Gunhild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ragnhild Simenstad

Du bør gå inn på :Internett Oppland, der finner du fram mye fortere enn om du prøver de skannede kirkebøkene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunhild Svendstad

Hei. Har prøvd å komme inn på kirkebøkene...... men duuuu ssssååå tregt. takk for rådet Ragnhild.Gunhild

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.