Gå til innhold
Arkivverket

[#42483] Ola Østensen Aarthun-Djuf


Gjest Hanne Kristin Vea
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Kristin Vea

Kunne også tenk meg innformajon om Ola Østensen Aarthun-Djuf født:1857 Kone: Anna Knudsdatter født:1863 De kommer fra Sauda- Djuf eller djuv er navnet på garden tror jeg. De er mine tippoldeforeldre. Jeg har navnet på alle barna deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone Årtun

Hei Hanne. Her er sitat frå side 201 i 'Soga om Sauda', band 1 (av Arnvid Lillehammer):'Ola Øysteinsson Årtun var fødd i Hellandsbygd i 1858 og var av den store Kristensætta på Årtun. Foreldra hans var den andre Øystein Kristensson og kona Jorunn Olsdotter. I 1882 var han blitt gift med den då 19 år gamle jordagjenta Anna Knutsdotter, einaste dotter til Knut Olsson Mollatveit frå Husveit. Ho var fødd i 1863. I 1886 fekk Anna og Ola kjøpa garden på Mollatveit etter mor og stefar til Anna, men dei selde han alt i 1890 og flytta til Djuv som dei kjøpte av Erik og Lisbet Fosstveit våren 1894 for 4500 kroner. Der vaks dei åtte borna deira opp. Med seg frå Mollatveit hadde Ola og Anna mellom anna ei tinnkanne og ei kruneseng som ennå finst på Djuv. Ola Ø. Årtun eller Djuv var ein av dei store krøterhandlarane i Sauda i si tid og reiste mange år austover med hestedrifter,..'For meir informasjon om gardane Årtun og Mollatveit treng du band nr 2 av bygdesoga for Sauda. Du finn sikkert desse bøkene på biblioteket. Lykke til!Mvh Tone Årtun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.