Gå til innhold
Arkivverket

[#42494] Hjelp til å finne data på Peer Henriksen og Kirstine Nilsdatter i Balsfjord


Gjest Rolf Magne Kirkbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Hei Jeg trenger hjelp til å finne data på disse personer hvis det finnes noe.Litt opplysninger har jeg som utgangspunkt.i følge Kirkebok nr 9 for Tromsø prestegjeld ble Nils Andreas (Sønn)født 2.10. og døpt 28.11.1847 og foreldre var Peer Henriksen og Kirstine Nilsdatter.Bosted var Kvitnes i Balsfjord. Nils Petersen 2.10.1847 som deres sønn var gårdbruker og enkemann.I følge kirkebok nr 6 for Balsfjord ble ei Nanny Julie Betea født 26.12.1902 hjemmedøpt 1.3-1903 og dåpen ble stadfestet i kirka i 10.9.1905 Linje 16 side 53 ( 1897-1909) foreldre skal være Nils Petersen(1847)og pike Anna Hansine Andersen(Sørfjord)( 1868) bosted Kvitnes. opplysningene har jeg fra Statsarkivet i Tromsø. Håper noen kan hjelpe meg Mvh Rolf Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Nils Pedersen i 1900 LenkeGrunnen til at jeg legger inn lenkene er at da er det flere opplysninger å arbeide ut fra.Det kan jo se ut som om Nils ble gift ca. 1887 eller før. Kona hans døde mellom 1895-1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Hei Alt er jo av interesse.Da kan det jo stemme at han var enkemann når Nanny Julie kom til da med pige Anna Hansine Andersen. Om disse vart gift vet jeg ikke.Om det er flere opplysninger lengre bakover så er det å fint å få. Mvh Rolf Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Hei Alt er jo av interesse.Da kan det jo stemme at han var enkemann når Nanny Julie kom til da med pige Anna Hansine Andersen. Om disse vart gift vet jeg ikke.Om det er flere opplysninger lengre bakover så er det å fint å få. Mvh Rolf Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.