Gå til innhold
Arkivverket

[#42515] Ø.Toten. Oppland, Johannes f.1794 og Kari f.1798


Gjest Birger Skjønhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Skjønhaug

Hallo folkens !!Søker mine tip tip oldeforeldre...ekteparet Johannes Hansen og Kari Hansdatter...de er født 1794 og 1798..giftet seg i 1822 og har funnet at de hadde 11 barn foreløpig.Men hvor er de født og hvem er deres foreldre ?? I følge folketellingen i 1801 finnes det flere johannes hansen å velge i mellom, men bare 2 i toten-område. Det samme med henne. Hos http://www.slektshistorielaget.no/ mangler selvsakt disse årene...noen som vet hvor jeg kan finne dette på nettet ?? Hadde fint og kommet over denne kneikaMvh Birger S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

På FS (Family Search: LDS sin base) er det to kandidater f. 1794:[url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/IGI/individual_record.asp?recid=100210502764&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&frompage=99>LenkeLenke recid=100210503027&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&frompage=99 1793: Lenke(må selvsagt sjekkes)1795: LenkeLenkeLenkeKari Hansdtr:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Skjønhaug

Kjempetakk.Årstalle han er født (1794) er jeg temmelig sikker på stemmer(100% sikker kan man jo aldri være ) Dette årstallet har kommet opp i flere sammenhenger....så ut i fra det du har funnet står jeg igjen med kun et valg i fra toten. Kan det være han tro. På kari ser jeg det er 2 å velge i.... Jeg har en viss anelse hva søsknene til Johannes heter...så jeg skal sammenligen litt...det har jeg som du sier funnet ut på faddere osv...takk igjen.Mvh Birger S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.