Gå til innhold
Arkivverket

[#42522] Alvilde K Ellingsen, f 1895 - frå Lier til Rosenkrantzg., Drammen - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

FT1900 for Helleløkken i Lier syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~Anton Ellingsen hf g Tomtearbeider sagarbeider 1872 Drammen BuMaren Ellingsen f Ellefsen hm g 1868 Modum BuMagna Olsen d ug 1889 Modum BuAlvilde K. Ellingsen d ug 1895 Lier BuAlfa Margrete Ellingsen d ug 1898 Lier BuHjalmar Sulland Pleiesøn ug 1900.07.15 Modum Bu~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg trur denne Alvilde K. Ellingsen må vera identisk med ei Alvilde K. Ellingsen ''frå Drammen'' som var fødd 8.3.1895. Ho gifte seg kring 1916 med Johannes Ingebrigtson Brudheim, fødd i Hafslo i Sogn 8.7.1894, og dei busette seg i Rosenkrantzgata like ved kyrkja på Bragernes.Eg har søkt etter fødsli til Alvilde K. i den skanna kyrkjeboki for Lier/Tranby, men utan hell.Er det nokon med lokal kunnskap i Drammen/Lier som kan hjelpa meg identifisera denne Alvilde og fortelja meg:* Kvar var Alvilde K. Ellingsen fødd?* Kva var mellomnamnet til Alvilde?* Fulle namn til foreldri hennar og kvar dei kom ifrå, særleg mori (gard på Modum?)?* Eg er ogso svært interessert i ein vigselsdato (og -stad) for Alvilde og Johannes kring 1916...? (eldste barnet var født i ''Drammen'' 9.11.1917)Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor Stokke

HeiDøpte 1895 - 1900 (Ministralbok) for Lier ligger på Digitalarkivet , og finner her ingen Alvilde døpt med foreldre som du oppgir. Heller ingen far Anton Ellingsen som har døpt barn i Lier. Så jeg tror det kan være feil i opplysningene i FT 1900.Mvh Halvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Scannede kirkebøker for denne tiden ligger i arkivet. Synd det tar så lang tid i kveld å laste ned bildene. Håper du finner dåpen til Alvilde der selv.Lykke til med søkingen .Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvildes mor, Maren Jørgine Ellefsen er datter av baneformand Ellef Iversen (12/4 1838-7/4 1920) og hustru Berte Marie Olsd. (3/11 1842 - 1/9 1928) på Ingersflaten u/Nordre Hilsen, Snarum, Modum.Mvh Arnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Halvor og Gunn for spennande innlegg!Eg tok utfordringi og fann omsider dåpen til Alvilde Caroline i Bragernes (medan eg såg ein kortfilm på fransk TV). Av dåpen går det fram at ho var fødd på Smithebråten, og faren var sagarbeidar!Eg er ikkje særleg godt kjend i geografien kring Drammen, men eg ser av FT1900 at huslyden då budde på Åssiden i Lier, men vart ikkje Åssiden på eit tidspunkt lagt til Drammen?? Det er forvirrande med desse begrepi når ein kkje er lokalkjend! Kvar er forresten Smithebråten??Men, Alvilde si fødsle er funni, so då står det i grunen berre att å:* identifisera foreldri, Anton Ellingsen og Maren Ellefsen?* og å finna vigsli til Alvilde og Johannes Brudheim?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Heisan, siste innlegget frå Arnt kom, medan eg skriv mitt, so eg lyt skunda meg takka Arnt for denne verdifulle opplysningi om opphavet hennar Maren!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Om kartlenken går inn vil du se at i dag ligger Bragernes bydel tett opp til Liers grense. Drammen har hatt flere grensereguleringer uten at jeg kan si eksakt. Strømsø og Bragernes , deler av Drammen lå lenge i hvert sitt fylke: Vestfold og Buskerud. Lenke Deler av Lier Nøstet lå også i Vestfold en tid. Selv har jeg bodd på Strømsø-siden og hørt til både Vestfold og Buskerud i perioder. Folk fra Strømsø og Skoger måtte en tid dra til Tønsberg sykehus da dette var sentralsykehus for Vestfold. Folk fra resten av Drammen og Buskerud kunne bruke Drammen sykehus.( slik har det vært i peioder i mitt liv.)Samme by. Pussig nok. Også med skolegrenser og skolepenger var det mye merkelig i Drammen/ Skoger-området. Grensene stemmer heller ikke med elva, som vel hadde vært det naturlige. ( Her får vel spesialister komme med en bedre forklaring, er jeg redd)Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor Stokke

Åssiden lå under Lier til 1952-3, da det ble overført til Drammen. Så ikkke så rart om det står født Lier, men dåpen registrert i Bragernes/Drammen.mvh Halvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor Stokke

ÅssidenKan vel korrigere meg selv etter å ha slått opp i Drammen byleksikon. 1 juli 1951 ble Åssiden sogn med 2700 innbyggere og 15000 mål skog overført til DrammenMvh Halvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.