Gå til innhold
Arkivverket

[#42544] Personalia på foreldre til Anna Hansine Andersen 11.5.1868 i Balsfjord


Gjest Rolf Magne Kirkbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Hei Trenger personalia på foreldrene til Anna Hansine Andersen f 11.5.1868 døpt 6.9.1868 i følge kirkebok nr 9 Lyngen prestegjeldAnders Pedersen ? Elen Johanna Petrike Olsdatter? bosted: lakselv.Hvis det finnes personalia på disses foreldre også så er det fint eller henvisning til kirkebok hvis scannet. Mvh Rolf Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Hansen

Hei.Det hadde jo vært greit å vite hvor du har din info fra.Hvem er det du søker etter, er det en Anne Hansine, eller er det barn av paret Anders Pedersen? Elen Johanna Petrike Olsdatter? bosted: lakselv, hvordan kom du frem til disse?Jeg finner en Anna Hansine AdriansDATTER f. 29.05.1868 døpt 18.10.1868 i Balsfjord, men hun har ikke de foreldrene du Antyder Lenke -MvhKnut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Noen funn på Familysearch:Vielsen til Anders og Elen:IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0 NorwayANDERS PEDERSEN Spouse: ELEN JOHANNA PETRIKA OLSDR Marriage: 20 OCT 1861 Karlsoy, Troms, NorwayEt barn døpt i Karlsøy:IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0 NorwayMARGRETHE LARINA ANDERSENChristening: 31 MAY 1863 Karlsoy, Troms, NorwayFather: ANDERS PEDERSEN Mother: ELEN JOHANNA PETRICA OLSDRElens fødsel, dåp og foreldre:Individual Record FamilySearch™ Vital Records Index NorwayElen Johana PetrikaBirth: 15 Jun 1837 Place: Christening: 19 Jun 1837 Place: Karlsoy, Troms, NorwayFather: Ole Lars ERIKSEN Mother: Anne OLSDRSource Information: Batch Number: C425501 Source Dates: 1775 - 1842 Film or Fiche Number: 127115 Collection Details: Karlsoy; Den Norske KirkeJeg ser det er noen kirkebøker fra Karlsøy blant de skannede kirkebøkene, men det tar så lang tid å komme inn, og dessuten vet jeg ikke hvor i Karlsøy de bodde.Hilsen Laila Kornstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Hei Jeg har mine opplysninger fra Statarkivet i Tromsø som mener at det er Anders Pedersen og Elen Johanna Petrike Olsdatter som er foreldre til Anna Hansine Andersen f 11.5.1868 og døpt 6.9.1868 i følge kirkebok nr 9 for Lyngen prestegjeld ( Sørfjord)Så det er vel det Laila har kommet med som er kanskje riktig.Det er som det sies at det er nesten håpløst å komme inn i kirkebøkene for tiden pga kapasitets problemer. mvh Rolf Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Hei Tusen takk dette er jo til stor hjelp. Spørs hvor langt bakover man kommer. Da får jeg spørre om det senere.Ellers blir temaet for langt. Mvh Rolf Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.