Gå til innhold
Arkivverket

[#42562] Kværnes


Gjest Robert Monsen,
 Del

Recommended Posts

Gjest Robert Monsen,

Hei! Er det noen som kan gi meg opplysninger om en enke ved navn Magdalene eller Malene Kværnes som bodde i Trondhjem i 1890- åra? mvh Robert Monsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

HeiI den scannede kirkeboken for Bakklandet(Bakke)1893-1900 finnes det en mulig kandidatSide 247 død 29 jan 1900 innf.nr 10 Denne damen hadde adr Ø.Møllenbergv.48 b som er den samme som i adressebøkene for Tronheim t.o.m.1899 Hun var født i 1836 Det er litt utydelig skrevet så du får ta en titt på henneMvh Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robert Monsen

Solveig! Takk, det ser ut som dette er den jeg søker. Men jeg har store problemer med å komme inn på Digitalarkivets scannede kirkebøkre, kunne du derfor vennligst legge ut en link her, eller direkte til meg - robmon@online.no, vsr det veldig kjekt. Denne Malene (eller Magdalene) ser ut til å kunne være gift 2. gang i 1892/93, (Adressebok for Tr.h. 1892-93. Kan jeg få din hjelp også her, er jeg veldig takknemlig.Vennlig Robert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Det er problemer med å komme inn på de scannede kirkebøkene p.g.a.kapasiteten på serveren. Det skal settes inn ny server,men det blir visstnok ustabilt noen dager fremover,så du må nok bare prøve deg frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Eide

Hei! Du har selvfølgelig prøvd å klikke inn på menylinja øverst på brukerforum. skannede kirkebøker ?Under databasevelger???? Jeg kommer rett inn. mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.