Gå til innhold
Arkivverket

[#42566] Sjømannsregister Bergen/Cardiff


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Albert Johan Lunde, fødd i Bergen 27.9.1876, reiste til sjøs i ung alder, men forsvann for slektningane i Bergen kring 1910 (rapportert ved eit skifte i 1925).Ei søsterdotter av Albert har fortalt meg at det like etter 2. verdenskrig kom eit brev til slekti frå sjømannspresten i Cardiff om at Albert var avliden.Har Statsarkivet kjelder som kan fortelja oss noko om lagnaden til Albert?Kvar er kyrkjebøkene for sjømannskyrkja i Cardiff?Eg ser av dødsfallsregisteret at ein Albert Lund døydde (i Bergen) 2.7.1951. Kan det vera han?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Albert Johan Lunde er registrert som sjømann i rullene for Bergen (2373 i annotasjonsrullen og 8123 i hovedrullen), men det er ikke gitt opplysninger om ham etter at han mønstret av 'Volador' 20. november 1899 i Sydney. Han hadde mønstret på i Sydney 1. september 1898, og hadde også mønstret av forrige skute i Sydney. Så det er kanskje i Australia man skulle leite etter ham?Vi har sjømannsmisjonens kirkebøker, også tre fra Cardiff, men finner ham ikke der opp til 1930-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for spennande opplysningar om Albert Johan Lunde. Det høyrest ut som om han ikkje vert so lett å finna likevel, men eg har framleis von om at Albert Lund frå 1951 KAN vera han. Vedkomande Albert budde i alle høve IKKJE i Bergen i 1912...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for siste innlegg som slokte den voni...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.